Ugrás a fő tartalomra

Egyszerű/gyors kaják #1 -paradicsomos húsgombóc

Úgy gondoltam, útjára indítok egy új sorozatot, amiben egyszerű és gyors reggeli/ebéd/vacsora ötleteket írok le nektek.
Kezdjük is a sort egy klasszikussal, a paradicsomos húsgombóccal.

       A hozzávalók:
  • darálthús -fél kilóból szoktam készíteni
  • paradicsomszósz/sűrített paradicsom
  • krumpli
  • 1db tojás
  • só/bors/cukor/vegeta vagy delikát/pirospaprika



A darálthúst nyersen beízesítjük sóval/borssal/delikáttal és hozzákeverünk egy egész nyers tojást. (én mindig megkóstolom így nyersen a keveréket). A paradicsomszószt egy lábosban felteszem főni, kis vizet hozzá adok, illetve sózom/borsozom ezt is és egy pici cukrot is. A darálthúsból gombócokat formálok, és a már rotyogó paradicsomszószba teszem főni. Kb. fél óra alatt fedő alatt el is készül. Ez idő alatt krumplit pucolok és megfőzőm, kockára vágva. Miután kész a paradicsomos húsgombóc, főtt krumplival tálalom. Ahova nem írtam mennyiségeket, bocsi, de nem szoktam mérni/számolgatni, érzésre választom ki a mennyiséget.


Ugye tényleg gyors és egyszerű volt?

Megjegyzések