Ugrás a fő tartalomra

Januári zsákmányok - Catrice/Essence/Alverde/Nyx/Isana/Sleek/Fa

Ebben a bejegyzésben a januári szerzeményeimet szeretném nektek megmutatni. Nyilván nem mindet egyszerre egy napon vettem, de van pár dolog, amit pl. egy nap alatt zsákmányoltam be a Catrice leárazás keretein belül.

Csoportkép:







Először is, a Dm mobilapplikációján keresztül váltottam be az Alverde pórusminimalizálójára az -50%-os kupont, így 500ft-ba került. Használtam már párszor, igazából semmit extrát nem nyújt, teszi a dolgát, és hát féláron azért horror áron sem volt.

Még aznap átbattyogtam a Rossmannba, kíváncsi voltam a Catrice leárazásokra, és hát sikerült is pár darabot beszereznem. Elsőként egy mattító alapozót vettem, a legsötétebb 025-ös színben. Nem vagyok vele teljesen elégedett, nekem túl sűrű az állaga, de a fedése egyébként nem rossz, és bár hiába mattító alapozó, túl hamar átfényesedik rajtam.. Azért persze használni mindenképp fogom, de lehet keverem majd más termékkel.


A következő termék egy szájfény, vagy inkább folyékony rúzs?! A fedése igazából elég jó, apró ezüst csillámok vannak benne, ezek az ajkakon nem látszódnak. Én egy mindennapi, nude színt választottam, amit bármikor szívesen használok, úgyis manapság a matt rúzsok bűvöletében élek, így egy kis felüdülést nyújt a használata. Igazán szép fényes és természetes hatása van.


A harmadik Catrice termék egy pirosító-kontúrozó-highlighter paletta, ez is a legsötétebb színben van meg. A bronzosító az matt színű, a többi szín viszont enyhén csillámos, de nem túlzó, az arcon szépen mutat. Mindegyik Catrice termék 700ft-ba került egységesen.


Még két terméket vásároltam a Rossmannban, egy Isana ajakápolót, amik egységesen 170ft-ra voltak leárazva. Ebből az intenzíven hidratáló fajtát választottam és egyszerűen csodás, azóta is minden nap azt használom. E vitamint és jojobaolajat tartalmaz, valamint 12-es fényvédőt. Valamint egy Essence sminkfixálót, amit régóta szerettem volna megvenni, de eredetileg a Rival De Loop Young limitált kiadású sminkfixáló sprayt szerettem volna, de az üres állvány fogadott, így az Essenceset választottam. Nekem bejön, nincs illata és valóban tartósabbá teszi a sminket, főleg a bronzosítót/pirosítót. A permete finom, apró cseppes, bár sokan nincsenek ezzel megelégedve, nekem teljesen megfelel.1000ft-ba került.




Januárban szépségcuccokat árultak a Lidlbe, ennek keretein belül vásároltam két ecsetet is tőlük, Az egyik egy kabuki ecset, pihe-puha, a másik pedig egy "fogkefe" ecset, amivel én az alapozót vagy a krémes kontúrt szoktam felvinni. Volt még mindenféle más ecset is, de azokra nem igazán volt szükségem és a formájuk is olyan fura volt. Ezek az ecsetek 900ft-ba kerültek. Használtam őket már és nagyon jó termékekről van szó. (sorry ezért koszosak)





Ismét ellátogattam a NYX boltba, a Lip Lingeriekre voltam kíváncsi. Az eladólány igen kedves és segítőkész volt, mutatott pár swatchot az általam előre kinézett színekből, de sajnos ami a legjobban tetszett (Exotic árnyalat), abból éppen hiány volt. Kicsit elkenődtem, de nem akartam üres kézzel eljönni, így a Ruffle Trim árnyalatot hoztam el. Picit csalódás ez a termék, nagyon tartós, cserébe viszont iszonyúan beleül az ajkak apró ráncaiba. Egy zsírosabb evést is kibírt, csak belülről kezdett el kopni, de mivel nude színről van szó, így nem volt észrevehető. 2700ft-ba került.





Így mutat rajtam:



Voltam ismét a Müllerben is, ahol vettem egy Sleek Matte me folyékony ajakrúzst, a Fired Up árnyalatban, sajnos csak swatchom van róla egyenlőre.
Az ára a szokásos 2000ft és 6ml-t kapunk ezért az árért.




Szükségem volt egy tusfürdőre is, a Dm-ben hó végén lecsaptam az új mézes Fa tusfürdők egyikére. Nagyon kellemes az illata és az állaga is, nem szárítja a bőrt. Nem kifejezetten mézes az illata, de finom édeskés. Ez 500ft-ba került.


Az árakat mindenhova csak azért írom le, mert én is szeretem tudni 1-1 termék árát, nem pedig azért hogy dicsekedjek vagy felvágjak hogy mennyit költöttem.

Megjegyzések