Ugrás a fő tartalomra

Sleek Matte Me -folyékony rúzsok

Mióta betört hozzánk is a matt ajakkence mizéria, én is próbálgatom őket és próbálom a tökéletes darabokat beszerezni. Olcsóbb és picit drágább drogériás termékeket szoktam beszerezni. Ma egy közép ár kategóriás darabról, vagyis darabokról lesz szó. De nem akarom lelőni a poént.. Tavaly év vége fele-október táján talán?- berobbantak a Müllerbe a Sleek állványok. Mindenhol Sleek zsákmányokat láttam, szemrevaló palettákat és persze ezeket a matt ajakrúzsokat. Ekkor keltették fel az érdeklődésem, előtte nemigen foglalkoztam ezzel a termékkel. Én azt hiszem október végén látogattam el a Kökis Müllerbe, és hát a Sleek állvány hát hogy is fogalmazzak finoman...csutkára le volt fosztva.
Kicsit csalódott is voltam, mert első körben egy nude-hétköznapi színt szerettem volna beszerezni, de azokból nem volt egy darab sem, csak a teszterek voltak kint. Két pirosas sötétebb árnyalat és ez a szépséges pinkes-lilás szín, aminek a neve Fandango Purple. Szó szerint sajnos nem tudom pontosan mit takarhat az árnyalat neve, mivel a fordító nem tudta lefordítani... Tehát először ezt szereztem be.

Egy nagyon élénk, vibráló szín, ahogy a neve is mutatja, enyhén lilás beütésű, de én inkább pinkesnek látom. Nem bántam meg, hogy őszre ezt szereztem be, mivel egy szürkés-esős napon egy egyszerű sminket remekül feldob. A csomagolás maga egy kocka alakú tubus, a szín tökéletesen látszik az üvegben, a kupak pedig matt fekete és fényesen virít rajta a Sleek felirat, szokás szerint a tubus alján az árnyalat neve és színkódja. Az applikátora hosszúkás és éppen elég festéket visz fel egyszerre az ajkakra, de azért óvatosan kell a kontúrvonalat megrajzolni vele, egy pici időbe telt, míg teljesen megtanultam vele bánni. A száradási ideje szerintem gyors, utána ha összeérintem az ajkaimat, nem morzsolódik le darabokban és valóban teljesen mattra szárad, egy rétegben is tökéletesen fed. Hosszú órákon át tart, az ivást jól bírja, de a zsíros kajákat feltételezéseim szerint nem nagyon.
Mivel ezzel az árnyalattal elégedett voltam, úgy gondoltam beruházok egy sötétebb-ősziesebb színre, ő lett a Velvet Slipper.

Ennek a beszerzésre elég kalandosra sikeredett, mivel nem én mentem el megvenni, mert a gyerek délután bealudt és nem volt szívem felkelteni, így hát az Uramra maradt a beszerzése, aki nagyon ügyesen teljesítette a küldetését. Az előző színhez képest ez egy igazán őszies, barnás-bordós, sötét árnyalat. Swatchok alapján picit más színre számítottam, de így is igazán tetszik, csak többször kellene hordanom...
Éss van belőle ám egy harmadik példányom is, ő a Shabby Chic, ami pedig egy hétköznapi-nudeos mályvás szín, teljesen tökéletes a mindennapokra, akár ha csak a gyerekkel mozdulunk ki, vagy egy csajos talira is tökéletes választás lehet, picit erősebb szemhangsúlyos sminkhez is.




A fentebbi képeken láthatjátok swatchokon, illetve az ajkaimon is egyaránt.


Egyenlőre nem tervezem több árnyalat vásárlását, most a NYX Lip Lingeriekre vagyok rá kattanva, de még hezitálok, ugyanis krémmánián elég vegyes értékeléseket kapott és 700ft-al drágább mint ez a Sleek cucc.
2000forintért tudjátok megvásárolni a Müllerekben illetve online.

Megjegyzések