Ugrás a fő tartalomra

Hogyan telik egy napunk Nadinnal..?

Nadin általában 7 és 8 óra között ébred, manapság mondjuk inkább korábban. Nagyjából ekkor kelek én is, mivel Nadin a mi ágyunkban alszik.. (igen hallom már messziről a sok okos tanácsot, hogy nagy a gyerek miért nem alszik külön, stb-stb, de nekünk így jó, én sem szólok bele mások életébe..)

Szóval felkelés után én is és a gyerek is átöltözünk, fogmosás és arcmosás következik. Ha sok a mosnivaló, akkor már reggel odateszek egy adagot mosni, hogy minél előbb készen legyek. Tehát ezután lemegyünk a nappaliba, ahol a napunk nagy részét amúgy is töltjük, Nadin kakaózik a szokásos c és d vitamint is ekkor kapja meg, én pedig a koffeinmentes kávémat iszom. Reggelizni én nem  nagyon szoktam, egyszerűen nem vagyok éhes. A gyerek reggelizik, általában sajtot-szalámit-zöldséget és egy kis barna kenyeret. Néhanapján elkészítek egy smoothiet, akkor abból Nadin is kiköveteli a részét. Legutóbb egy kivis-banános-spenótos verziót készítettem, eléggé bejött mindkettőnknek. Tehát reggeli után felporszívózok és felmosok, mivel a gyerek egész nap kúszik-mászik a földön és mivel padlófűtés van, mindketten sokszor csak zokniban járkálunk. Míg ez a két művelet megy, a szellőztetést is le szoktam tudni, nagyjából tíz perc, de szellőztetni kell, még akkor is ha mínuszok repkednek kint, na akkor ez csak 5 perc szokott lenni. Reggel rögtön ahogy leérünk bekapcsolom a tv-t is, amolyan háttérzajnak, meghát imádom az ilyen nyomozós-megtörtént esetekes sztorikat... Ha van valamilyen intéznivalónk, pl. posta-patika, apróbb dolgok vásárlása vagy játszóterezés, akkor azt is délelőtt szoktuk intézni, hogy a délután abszolút a pihenésé legyen. Délelőtt szoktam főzni is, néha előre eltervezem hogy mit főzzek, máskor csak random összedobok valamit, ami éppen a hűtőben lapul. Ja igen, blogolni is délelőtt szoktam, míg a gyerek szétszedi a nappalit.. Ilyenkor csak megírom és formázom a bejegyzést, a képeket általában később készítem, mondjuk ha a gyerek alszik és utólag illesztem be a bejegyzésekbe. Tízóraira vagy joghurtot vagy tejszeletet vagy túrórudit kap Nadin, meghát én is. 😆

Változó hogy délután mikor fekszik le aludni, van hogy fél kettő körül már szunyál, de van hogy csak 3-kor sikerül végre elaludnia. Ilyenkor én is le szoktam mellé dőlni, ha nem tudok aludni, akkor amint fentebb írtam, képeket csinálok és szerkesztek a blogra, vagy facebookozok, vagy a mentett bejegyzéseket szép nyugodtan végig böngészem.
Az ebéd is ennek függvénye szokott lenni, sosincs mindig ugyan abban az időben, a gyerektől függ minden. Ha esetleg nekem valami olyan dolgom van, ahova nem tudom vagy nem akarom vinni a gyereket, orvos stb.. akkor általában a tesóm vigyáz rá, vagy úgy időzítem, hogy az Uramnak éppen szabadnapja legyen. Vacsira vagy az ebéd maradékát esszük, vagy szendvicset, tojásrántottát, ilyesmiket.
A bevásárlást online intézzük, csak nem házhoz hozzák ki a termékeket, hanem az Uram melóból hazafele beugrik értük. Bár néha napján el szoktunk menni simán vásárolni is, főleg ha kuponokat küldenek, amik persze online nem beválthatóak...
Az esti fürcsi 7 körül esedékes, hogy mire indul az Éjjel-nappal Budapest, addigra készen legyünk. Mert az a minden esti rituálénk része.. ☺ 3/4 9-kor kikapcsoljuk a tvt és megpróbálunk aludni, nekem néha több-kevesebb sikerrel, mert mindig ilyenkor jutnak eszembe ötletek, vagy hogy másnap mit kell csinálni.

Így telik egy napunk általánosságban.
Pár életkép:







Megjegyzések