Ugrás a fő tartalomra

Max Factor Velvet Matte -Love

Nemrég informálódtam róla, hogy a Max Factor előrukkolt pár újdonsággal (ajakceruza, szempillaspirál, matt rúzsok), az én érdeklődésemet természetesen egyből a rúzsok keltették fel.

Elviekben 3 árnyalat kapható:
  • 05-Nude
  • 20-Rose
  • 35-Love
Na most a gyakorlatban én mindhárom színt csak a Dm-ben láttam, a Müllerben ill. a Rossmannban csak a Nude és a Love árnyalat kapható. (vajon miért?!)
A Müller akciós újságban valamelyik héten láttam hogy "akciós" lesz, így hát mivel pooont arra volt dolgom, így nyilvánvalóan meg kellett szemlélnem őket. 😂 Na most itt szembesültem először azzal, hogy csak kettő szín van kipakolva. (ami amúgy nem baj, sajnos a rózsaszín nem az én színem ebben a formában.) Tehát swatcholtam egyet gyorsan és a Love árnyalat jött velem haza.
A csomagolás: matt fekete kupak, oldalán piros Max Factor felirattal. A tubus alján a színkód és az árnyalat neve, illetve egy kis ízelítő abból milyen színű is a rúzs. (na amúgy pont nem olyan, de mindegy..)





Ennek az új rúzsnak az lenne a lényege hogy matt hatást biztosít, miközben ápolja és nem szárítja az ajkakat. És ezt az ígéretét be is tartja. Nagyon szépen terül az ajkakon már egy rétegben is, kellemes érzés viselni, nem kenődik könnyen. Nem mellesleg pár óra alatt a szín mit sem veszít az intenzitásából, és még mindig jó érzés hordani. Ivás után minimális nyomot hagy a pohár szélén.
Íme amikor viseltem:



Ha nem akciós, akkor 3800ft körül van, szerintem annyit nem ér meg. Érdemes az akciókat figyelni, a Rossmannban most, amikor a bejegyzés készült, 2400ft volt. Kuponos napokon szerintem jó vétel lehet.


Megjegyzések