Ugrás a fő tartalomra

Mindent az O'bag-ről-hogyan ápolom a táskámat,miért vettem meg?

Tudom, hogy sokan nem kedvelik ezeket a műanyag táskákat és rondának tartják. Én tavaly szereztem be 2 mini példányt, először egy amarantot (pinkes) és őszre pedig a porpora nevűt(padlizsánszínű). Nagyon szeretem őket, igazából egy darab eredeti fekete belsőm van meg egy fehér rövid kötél fül, plusz vásároltam egy után gyártott műbőr fület hozzá, ez mindkét színhez passzol, ahogyan a fekete belső is, egyszerű de nagyszerű a hétköznapokra és persze nem koszolódik úgy, mint a fehér füli. Egy szó mint száz, rengeteget gondolkodtam mielőtt megrendeltem volna őket, hisz nem olcsó mulatság összességében.
Természetesen sok szép egyedi varratott belsőt lehet venni hozzá, ahogyan fülből sem muszáj az eredetit megvenni, én 2500ft-ért rendeltem és teljesen jól funkcionál.
Az egyiket Angliából, a másikat pedig Olaszországból rendeltem, egy hét alatt ideért mindkettő, UPS-el küldték, a csomagolás abszolút rendben volt, igaz az olaszból rendelt porporám egy szép kis porzsákba is be volt csomagolva, most abban tartom a nyárra szánt amarantot. Többször előfordult már hogy a gyerek innivalója a táskámba ömlött, vagy más üdítő/víz, ennél a táskánál ez nem gond, hiszen simán szétszedi az ember lánya atomjaira és megtisztítja.

Időnként (nem szoktam rendszeresen pl. hetente) kicsit ápolom a táskámat a következő képpen:
  • a táskatestet meleg szappanos vízzel letusolom és hagyom magától megszáradni
  • a belsőt 40 fokos programon kimosom
  • a füleket nedves törlőkendővel áttörlöm
  • végül ha száraz a táskatest, bekenem valamilyen zsírosabb testápolóval vagy testvajjal, ez remekül felfrissíti a színt és az esetleges karcokat is nyomtalanul eltünteti.
  • ha a belső is megszáradt újra belepakolok, összerakom a táskát és feldobom valami új dísszel






Nos ez lenne az én kis táska ápolási "útmutatóm", lehet hogy más sűrűbben és másként csinálja, mivel nem használom minden nap ezért nem érzem szükségét a sűrű tisztításnak. Lehet különböző cipőre való ápoló szerekkel is kényeztetni őket, én azokra már nem neveztem be.
Az elején nagyon be voltam sózva, hogy ilyen olyan színes extra csilli-villi belsőt varratok hozzá, erről nem tettem le persze, de mindig másra kell a pénz, így ezek egy kicsit tolódnak, meg persze az eredeti belső nagyon masszív és strapabíró.

Megjegyzések