Ugrás a fő tartalomra

Pár random dolog rólam

Szeretném ha egy picit jobban is megismernétek, így gondoltam megosztok veletek pár random tényt:


  • a tésztás ételek a kedvenceim, életem végéig el tudnék rajtuk élni
  • a kedvenc öblítőm a Lenor Gold Orchid
  • legjobban húslevest szeretek főzni
  • fehérnemű és zokni mosásnál mindig használok fertőtlenítő folyadékot
  • a blogolást még 2011-ben kezdtem
  • édesszájú vagyok
  • imádom az Éjjel-Nappal Budapestet
  • Instagram és Facebook függő vagyok (mondhatjuk)
  • csak nemrég kezdtem szemüveget hordani
  • 2 tetoválásom és testékszerem van
  • félek a fogorvosoktól
  • utálok orvoshoz járni
  • régen nem szerettem volna gyereket
  • 2 logisztikai szakmám is van... nem mintha sokra mennék vele 😂😂
  • minden nap felmosok és felporszívózok
  • nem szeretek sütit sütni
  • főzni viszont annál jobban
  • nem igazán vannak barátaim (sőt, inkább nincs egy sem..)
  • volt már vesekövem
  • inkább zuhanyozni szeretek, mint fürdeni
  • van 2 húgom
  • rúzsmániás vagyok, régen a szájfényekre voltam rákattanva
  • nem tudom hány rúzsom van pontosan, mert nem merem megszámolni őket
  • rengeteg számot/adatot/kártyaszámot a fejemben tudok tartani
  • pánikbetegségem van
  • imádom este, ha hallom hogy bekapcsol a fűtés
  • én jobban szeretek kapni, mint adni (sorry)
  • imádom a Valentin napi giccsparádét
  • és amúgy mindent ami csillog vagy csillámos

Azt hiszem nagyjából ennyi, most hagyok egy kis időt nektek, hogy a fentebb olvasottakat fel tudjátok dolgozni.

Megjegyzések