Ugrás a fő tartalomra

Dolgok-amikért hálás vagyok

A pozitív gondolkodás szellemében írom ezt a bejegyzést Nektek, ugyanis a gondok/problémák mellett elfelejtkezünk azokról a dolgokról, amikért nap mint nap hálásak lehetünk. Ha ezeket a dolgokat minden egyes nap felsoroljuk magunkban, máris egy picit pozitívabban látjuk a világot, akármilyen helyzetben is vagyunk.

Íme az én kis listám, hogy én miért is vagyok hálás mindennap:
  • van egy eleven és egészséges kislányom
  • van egy társam, aki mindenben mellettem áll
  • családom
  • van tető a fejem felett
  • mindennap van mit ennem
  • mindenem megvan amit csak szeretnék/ami meg nincs, az annyira nem is lényeges
  • az új gyógyszerem nagyon hatásos, kezdek újra jó passzba kerülni
  • itt a jó idő, a napsütés szintén nagyon jó hatással van a kedvemre is
  • sok tervem van, amit szeretnék még megvalósítani idén, és úgy tűnik sikerülni is fog!!
  • szeretnék egy új motiváló tetoválást
  • és nem utolsó sorban, a pánikbetegségem és a vérnyomásom miatt nagyon hálás vagyok annak, aki a koffeinmentes kávét kitalálta
Tudom ezek nem olyan húúú de nagy dolgok, de végre kezd pozitív irányba haladni az életem, a munkába állásommal kapcsolatban is, illetve egyéb dolgok is megvalósulnak, amiket már rég el kellett volna intézni, nos úgy tűnik, ezek is szép sorjában mind meglesznek. Juhééj!!
Ja és végre vége a februárnak, borzalmas egy hónap volt számomra.

Megjegyzések