Ugrás a fő tartalomra

Samsung Galaxy A5 2017 teszt- avagy miért cseréltem le az Almám ?!

Kezdjük az elején. 2015 november végén vásároltam a Vodánál egy IPhone 6 16gb-os készüléket. Nagyon boldog voltam, uh de istenkirály, végre nekem is van IPhone-om, de menő, mindenki dicséri de szuper, bla bla bla.. Na most az örömöm nem sokáig tartott, ugyanis 2016 márciusában a némító gombom bemondta az unalmast. Semmi gond, garanciális, vittem is vissza, majd egy hét múlva nagyjából visszakaptam a készüléket, persze nem ugyanazt, hanem egy új IMEI számú, fóliás készüléket. Gondoltam is, na ez igen az Apple nem szarozik, inkább ad egy új telefont, de jó. Aztán eltelt újból jó pár hónap, mikor is a hangerő gombom ismét tönkrement.. Ekkor már gyanús volt, mi az hogy ugyanaz a gomb megy tönkre egy új telefonon?! Ezután a hangszóróm is tönkrement, telefonálni csak headsettel vagy kihangosítva tudtam, ami valljuk be mondjuk egy üzlet közepén elég kínos... Persze a jótállás ekkor már lejárt, így elhatároztam ha letelik a hűségidőm, akkor ilyen telefont többet biztosan nem fogok venni.

Majd egy szép márciusi hétfő reggelen arra ébredtem hogy a telefonnak kakukk. Nem veszi se a töltést, be sem kapcsol.. Hát mondom ez remek, gari nincs már, most mi a szar lesz. Ugyanis az Apple csak 1 év garanciát ad a készülékeire.
Írtam a Vodafonnak egy nem túl kedves hangvételű levelet, nem érkezett rá válasz csak két nap múlva. Én meg türelmetlen voltam, így inkább felhívtam őket, ahol az ügyintéző próbált meggyőzni hogy nekem amúgy nincs igazam, és a megszervízelt készülék kézhezvételétől nekem nem jár újra az egy év garancia.. Hiába magyaráztam neki, hogy miaz hogy nem kezdődik újra, hisz én attól a naptól egy számomra új készüléket kapok a kezembe, így újra kell indulnia az egy évnek.
Másnap aztán megérkezett emailben az írásos válasz, hogy vigyem be a telefont a szervízbe a Vodafonehoz és segítnek. Így is tettem, másnap be is vittem és ott is megerősítették, amit én amúgy is gondoltam, igenis az az egy év jár nekem, így a telefon jelenleg szervízben van. Kíváncsian várom, mikorra fog elkészülni! Miután készen lesz, biztosan tovább adok rajta, remélem minél hamarabb sikerül új gazdát találni neki.
Update: kaptam egy vadiúj IPhone 6-ost, így az új gazdára vár.

De térjünk át a címben megjelölt készülékre, a Samsung Galaxy A5 2017-re.. Ezt az Euronicsban vásároltuk, barack színben. Volt még belőle arany és fekete, a fekete lett volna a legutolsó opció, de szerencsére volt ez a barackos szín is.

Amit nagy vonalakban tudni kell róla, 16megapixeles elő és hátlapi kamerával rendelkezik, 32gb a belső memóriája, de ha jól tudom ez még bővíthető. Nano sim kártyával működik és 3000 milli amperes akksija van. Gyönyörű a kijelzője, elképesztően élénk színe van, egyébként 5,2 colos a kijelzője. Android 6.0-val rendelkezik és már most nagyon belopta magát a szívembe, pedig alig egy hete használom.


A vicc az egészben, hogy pont nemrég beszéltünk a Párommal, ha lejár az IPhone-ra a hűségidő, akkor ezt a készüléket fogom választani, erre tessék az élet döntött helyettem.

Megjegyzések