Ugrás a fő tartalomra

XXL Catrice-Essence zsákmány

Ezeket a termékeket nem egyszerre vásároltam meg, hanem nagyjából egy hónap alatt vettem őket, általában 1-1 aprósággal tértem haza a vásárlásból. Van benne az új szortimentes cucc és régebbi kiadású, de számomra újdonságnak ható darab is.

Kezdjük az első körrel, amikor is sikerült a Catrice tavaszi/nyári kiadásából beszereznem egy Aqua Ink Lip Glosst illetve egy körömlakkot a Soft Blossom kollekcióból-aminek elvileg virág illata kellene hogy legyen, nos nekem vagy az orrom nagyon rossz, de én sehol sem éreztem virág illatot sajnos. A lakk egyébként enyhén mattra szárad, így én természetesen fedőlakkal használtam,  merthát imádom a fényes csillogást. Az árnyalat neve, a Coachella Vibes, igazi nyárias élénk vibráló szín, egyszóval pont nekem való. 985ft-ba került, ezért 11ml terméket kapunk, ami valljuk be nagyon jó! A körömlakk 3-4 napon keresztül tartott a körmeimen, végül oldalt elkezdett itt-ott megpattanni, így inkább lemostam. Szerintem ár-érték arányban abszolút megnyerő termék, remek színekben, szóval biztosan fogok még venni belőle, van pár kiszemeltem. Egyedül az mínusz pont, hogy én a virág illatot abszolúte nem éreztem rajta.

Kanyarodjunk vissza az ajakra való termékre, ami valójában egy ajak tinta, felkenés után szinte beleivódik az ajkakba és tartósan ott marad. Ez tényleg így is van.. DE! Hiába hidratáltam előtte, nekem olyan szinten foltosan fogott, hogy rossz volt nézni.. Nem tudom hogy az árnyalattal van-e baj, vagy az összes szín ilyen, mindenesetre én többet vártam tőle. Az mondjuk igaz hogy valóban tartós, olyannyira hogy lemosásnál a száraz részeket megfogta és úgy virított a számon, hogy csak nah...Maradjunk annyiban elég szarul nézett ki Ami azért is szomorú mert én kinéztem egy szuper bogyós színt, de így kétséges be fogom-e szerezni..? 
Amúgy sima micellás vízzel is gyerekjáték volt leszedni Egyébként nem rossz áron van, 1200forintért vehetjük meg, és úgy láttam hogy csak a Müllerben ahol a 3m-es állványok vannak, ott vásárolható meg, szintén mint a Soft Blossom lakkok.


Következő Mülleres túrám alkalmával egy újabb Soft Blossom lakkot szereztem be, ezúttal a Flower Berrybouquet árnyalatban, ami egy csodás bogyószín. Többet erről nem írnek, fentebb ott van minden fontos infó róla.



Vásároltam egy újabb ajak terméket, ezúttal egy krémes matt ajakkrémet, ami erősen hajaz a NYX Soft Matt Lip Cream-re, csak persze sokkal barátibb áron. Itt a szín kínálat számomra nem volt túl meggyőző, de sikerült egy számomra megfelelő lilás-bogyós színre szert tennem. A neve Plumming Bird. 1200-1300 ft körül mozog az ára, és szintén csak a Müllerekben elérhető. Kellemes-krémes textúrája van, de sajnos a poháron nyomot hagy, tehát nem túl tartós, ellenben szuper érzés viselni és a színét is eltaláltam szerencsére.



Sikerült egy új kollekciós Essence wet-shine szájfényt beszereznem a Dm-ben, 749 ft volt és extrán fényes és nem ragadós. Most egy nude színt választottam, Happines in a bottle az árnyalat fantázianeve. Imádom amúgy hogy nem csak egy szám van színkód van a tubusokon, hanem ilyen neveket tudnak kitalálni, ezzel engem megvásárolnak kilóra. Az applikátora puha, elég sok terméket vesz fel, szóval akinek picit vékonyabb a szája, az bánjon óvatosan vele. Azt hiszem ezekből a szájfényekből még fogok venni. Gondoltam ez az árnyalat tökéletes hétköznapi-munkába járós szín lehetne.




Végül egy arcra való termék,ami nem csak a Müllerekben érhető el, hanem a Rossmannokban is, ez pedig nem más mint egy pirosító-highlighter duó, ami a Light & Shadow névre hallgat. Található benne egy matt pirosító szín illetve egy színben passzoló highlighter is. Lehet együtt vagy külön is használni őket. Én a 010-es Bronze me up Scotty színt vettem meg, ami szerintem bronzosítónak tökéletes lesz. Ez 1350 forintba kerül, és összesen 3 árnyalat kapható belőle.



Update: sikerült beszereznem két új Essence Vibrant Shock matt rúzst illetve bővítettem a Catrice Soft Blossom kollekcióját is,illettve egy fedőlakkot és egy csillàmos Essence lakkot,mellékelek képet majd róla.






Szóval most elég sok  terméket vásároltam, remélem hű társaim lesznek a mindennapokban. Az biztos hogy az árhoz szuper minőség társul, még ha néha ki is fog az ember 1-1 cuccot ami neki éppen nem válik be.

Megjegyzések