Ugrás a fő tartalomra

Egy szexi rúzs- L'Oreal Infallible Sexy Balm YalaYolo

Ezt a rúzst, tavaly névnapomra kaptam a Zuramtól. Emlékszem mennyire be voltam sózva, mikor megláttam hogy ezek az ajakkencék hozzánk is eljutnak, aztán annál nagyobb volt a csalódás is, amikor a Dm-ben kirakva megláttam.
Merthogy a színválaszték igencsak gyér volt. Illetve hát az én ízlésemnek megfelelően gyér. Ugyanis ha jól rémlik összesen 9 árnyalat volt, amiből egy csomó csak ilyen csillámos meg átlátszó sz@r volt és csak 3 szín, ami a "Bold" színcsaládba tartozott, nos azokból is az egyik rikító narancs a másik meg neon pink. Lehangoló..
De amikor a teszterét lekaptam ennek a színnek és húztam egy swatchot a kezemre, tudtam hogy tartós kapcsolat lesz a miénk.. Gyönyörűséges élénk-telt vibrálóan piros színe van, amit bármely évszakban szívesen hordok.

Nézzük mit ír róla a Bibliám, a Krémmánia:
"Súlytalan, bársonyos textúra, vibráló pigmentek és akár 12 órás hidratálás.
Sheer és Bold finissel, 9 árnyalatban kapható."

Szóval tavaly nyáron lelkesen használtam és maximálisan meg voltam vele elégedve, aztán jött az ősz és szegénykém egyszerűen feledésbe merült. Valamelyik nap aztán jött az ihlet, hogy hú basszus hol is van ez a rúzsom, úgy szeretném felkenni. Előkaptam a neszesszeremből és újra bele szerelmesedtem, megígértem neki hogy többet nem fogom elpakolni.
Na de hogy ne csak áradozzak róla, megírom én mit tapasztaltam:

Először is maga a csomagolás nekem nagyon tetszik, egyszerű fekete a tok és élénk metál piros a kupakja, a testen oldalt rá van írva h L'Oreal, az alján pedig a színkód és az árnyalat neve.



Finom édeskés illata van, tekerős a kialakítása és baromi egyszerű a felvitel a rúzs formájának köszönhetően. (a képen majd meglátjátok mire is gondolok.)
Egy húzásra tökéletes fedést nyújt, enyhén fényes. Baromi tartós, a szín órák múlva sem veszít az intenzitásából csak a fény "kopik" meg, enyhén bemattul, de nekem ettől csak még jobban tetszik. Sima micellás vízzel egyébként lemosható. A színéről már írtam fentebb, szerintem aki szereti az ilyen élénk piros színeket, annak érdemes egy pillantást vetni rá a drogériák polcain.
Itt láthatjátok, amikor viseltem:


Az ára nagyjából 2500 forint körül mozog, nos én teljes áron is megvenném, de persze kuponos napokon jobban örül a pénztárcánk.

Megjegyzések