Ugrás a fő tartalomra

Glamour napok 2017- tavasz

Na szóval... az úgy volt, hogy idén én aztán nem  megyek Glamour napozni..
Végül is elgondolkodtam, hogy miért ne, hiszen a háztartásba is kellene 1-2 dolog, szóval akkor lets do this. Szerencsére a húgom éppen ráért, így el tudott kísérni, merthát gyerekkel nem fenékig tejfel a Glamour napozás, higgyétek el. Nem a gyerek miatt, hanem a sok figyelmetlen és bunkó népség miatt.. Na de térjünk is a lényegre..

Április 5-én volt a nulladik  nap a Dm-ben, amihez nagy örömömre a Rossmann is csatlakozott, így már ott is lehetett szerdától fosztogatni. A Kökiben lévő Dm éppen felújítás alatt volt az elmúlt időkben és a nulladik napon nyitott. Éppen nyitásra értünk oda, voltak egy jó páran azért, viszont most az emberek nem viselkedtek állat módjára és szépen el lehetett lavírozgatni az üzletben bevásárlókocsistul-gyerekestől. Mivel konkrét listával mentem, így amíg én a dekor állványoknál válogattam, addig el tudtam küldeni a tesóm a gyerekkel pár apróságért, ahol amúgy se volt tömeg. Pár állványnál azért hezitáltam, de nem volt lökdösődés, mindenki kultúráltan megvárta a másikat.

Az egyik kedves olvasóm is megszólított a boltban, aminek nagyon nagyon örültem és feldobta az egész napomat, úgyhogy innen is köszönöm neki!!
Tesóm is vett 1-2 dolgot, azt nem fényképeztem le, de nagyjából 11e ft körül fizettünk és az 50%-os kuponjainkat használtuk fel kizárólag. Nem mondom hogy nem csúszott be olyan dolog, ami nem volt előre eltervezve, de ez mindig így van. Felsorolom milyen kuponokat váltottam be:
Gliss kur, Garnier micellás víz, Palette hajfesték, Max Factor, Alverde, Rimmel (itt figyelmetlenségből 2 termék csúszott be..), Blend a med, L'Oreal.
Lássuk, mit vettem a Dm-ben:
(Sorry de a képen Rossmann zsákmány is van,
utólag vettem észre...)





A Dm után átnyargaltunk a Rossmannba, itt már kisebb volt a tömeg és mindenki az ajándékba kapott
Dm-es táskákba pakolászott be. Vicces látvány volt. A Rossmannban elsősorban a Somat kupont, a Playboy kupont és a dekorkozmetikai illetve a Schwarzkopfos kupont használtuk fel, amit természetesen össze lehetett vonni a végösszegi kuponjukkal. Juhééé
Íme a zsákmányok:



Nektek hogy teltek a Glamour napok?

Megjegyzések