Ugrás a fő tartalomra

L'oreal Paris Colorista hair spary- hot pink

Hozzánk is nemrég betörtek a L'oreal Colorista termékei, én most egy kimosható sprayt mutatok be nektek!

A Rossmannban lehet őket beszerezni (merthogy létezik ennek egy krémes változata is, ám de sajnos az a sötét hajamra nagy valószínűséggel nem lenne jó), a Dm-ben is lehet hogy elérhetőek már, nem néztem meg.

Picit csalódtam, mert a neten láttam, hogy csomó féle szín van belőle, nos volt így is választék, de én pl. a piros színt hiányoltam. A pink és a türkiz kék/zöld között vacilláltam, de mivel a rózsaszínt amúgy is imádom, így hát ezt vettem meg.

Teljesen egyszerű fehér csomagolása van, használati utasítással a címkéjén, és a kupak tetején a színkódot találjuk.
75ml-es a termék, ami hát lássuk be, nem túl sok sajnos.... 2500ft-ért meg pláne drága mókának számít, de győzött a kíváncsiságom.

Törölközőt terítettem a vállamra, előtte kifésültem a hajam és más dolgom nem volt, mint az adott részt befújni, megvárni míg megszárad majd kifésülni és készen is vagyunk.
Arra számítsatok, hogy borzalmasan fog, tehát a fésű és a kezem konkrétan két mosás után is enyhén pink színben pompázik.
A végeredmény nekem tetszik, jó színt választottam, ami napfényben még inkább brutálisan pink színű. Vagy inkább magenta?! Elméletileg a párnát is befogja, én nem vettem észre, de pl.ahogy végig simítottam a hajamon, a kezemet már megint megfogta.


Hogy ajánlom-e? Nos gyönyörű színekben kapható, egyszerűen eltávolítható. De én mégis azt mondanám, hogy kicsit drága mulatság a használata, alig fújtam a satnya kis hajvégemre (na jó nem csak a végekre..) és érezhetően kevesebb lett a tubusban. Tehát inkább bulikra-fesztiválokra, bevállalósaknak mindennapokra is, de mivel gyorsan fogy inkább csak alkalomadtán. Főleg hogy a szín a száradás után is erőteljesen fog...

Megjegyzések