Ugrás a fő tartalomra

Pánikbetegség update #3

Egyre jobban vagyok hál istennek! Örülök, hogy erről írhatok Nektek.
Továbbra is szedem a Citapramot (napi fél szem 20mg-os) és jelentem a 3x1 Frontint lecsökkentettem 2 szemre. Először a délutáni adagom hagytam el, meg sem éreztem, hogy már nem szedem. Tehát ezt nevezhetjük akár fél sikernek is.

Megpróbáltam a reggeli adagom elhagyni két egymást követő napon is, de valamilyen oknál fogva délutánra rosszul lettem. Nem értettem a szitut, mert nem volt semmi stressz v pánikrohamom, de mindenesetre amikor harmadnap már bevettem a reggeli adagom, akkor visszaállt a rend és ismét jól voltam. Legközelebb kipróbálom, hogy csak fél szemet veszek majd be és meglátjuk, hogy fogok reagálni. Végül is  tökjó, hogy a délutáni adagomat elhagytam de annak nem túlzottan hogy a reggeli bogyeszomat még szednem kell. De sebaj, ezt is meg fogom oldani!!

Bízom benne, hogy a júniusi munkába állásom még inkább segíteni fog a helyzeten. Persze tartalék gyógyszer mindig lesz nálam, az megnyugvást ad valamelyest. Most jó ideig nem kell a dokihoz mennem, múltkor ellátott egy rakat recepttel, aminek a nagy részét már ki is váltottam, talán nem is lesz mindre szükség vagy jó sokáig ki fognak tartani.

Megjegyzések