Ugrás a fő tartalomra

Rimmel Oh my gloss- Oil tint avagy nesze semmi fogd meg jól

Ezt az olajos ápoló szájfényt még a Glamour napokon szereztem be, és ahogy a címből kiderült, elég nagy csalódás nekem. Nem akartam lelőni a poént, de erről a termékről a csomagolásán kívül semmi jót nem tudok leírni nektek sajnos.

Nézzük mit ír a krémmánia:
Nos semmit, a termék valószínűleg annyira új, hogy még fel sincs téve az oldalra. XD

A lényeg, hogy ápoló olajokkal van ellátva, hogy táplálja az ajkainkat, beszínezze és szép fényessé tegye. Nos én annyit mondok csak, hogy itthon felkentem és mire kiértem a buszmegállóba, már nyoma sem volt a szájfények, minimális színt hagyott maga után és hidratálta a számat, de ennyi. Amúgy a buszmegálló kb. 4 utcányira van. Tehát nem túl tartós, és akkor még enyhén finoman fogalmaztam.

A csomagolása egyébként gyönyörűséges, bár maga a tubus nem fedi a valóságot, nem úgy mint a sima Oh My Gloss-ok esetében. A kupakja ezüst színű, tetején a Rimmel márkajele a korona található. Nagyjából úgy láttam, hogy 1400ft körüli áron adják, nos szerintem ennyit nem ér meg. Valóban szép a csomagolása, de ennyi. Sajnos. Rózsaszín árnyalatokban kapható, de ez az ajkakon a valóságban inkább enyhén átlátszó-vizes hatású.

Pár kép róla:




Megjegyzések