Ugrás a fő tartalomra

L'oreal Color Riche Huile körömlakkok

Az első ilyen típusú körömlakkokat még tavaly láttam a külföldi bloggereknél, és reménykedtem hogy hozzánk is elérnek majd.
Így is lett, igaz majdnem egy éves csúszással.

Ami leginkább feltűnik a régi L'oreal lakkokhoz képest, az maga a csomagolás és a mennyiség. Kocka alakú üvegben vannak, rácsos mintázattal, arany színű ízléses kupakkal, tetején a színkóddal. És hát a mennyiség.. 13,5ml..
Na igen, azért ez már valami! Ha valaki vásárolt tőlük régebben lakkot, az pontosan tudja, hogy mekkora kiszerelésben voltak kaphatóak.. igen, ideje volt észhez térniük.

Sajnos a színválaszték kis hazánkban lekorlátozódott leginkább a pinkes/rózsaszínes/pirosas színekre. Emiatt egy picit csalódott vagyok, ugyanis külföldön 24 féle színben kapható a kis drága. De persze örülök annak, ami hozzánk is eljutott, mert miután májusban az első ilyen típusú lakkot megvettem tőlük, tudtam hogy nem ez volt az utolsó.

A minőségük fantasztikus, és ha ezt én írom le elhihetitek, ugyanis a satnya kis körmeimen nagyjából 4! napig bírják, utána is maximum a végeken kezd el pattogni.
A többi lakk, akár Essence akár Sally Hansen akár ILNP vagy Dance Legend, már másnapra elkezdenek szépen lejönni.
Ja, és említettem hogy konkrétan illatosak ezek a lakkok? Nemcsak felkenés után, de még 2-3 nap múlva is érezni a kellemes illatot a körmökön. És azt hogy ápoló olajokat tartalmaz a formulája? Rózsa/argán/kamélia és lótusz olaj található benne, hogy ne csak színes, hanem erősebb és ápolt körmöket kapjunk.



Nos, nem árulok egy nagy titkot, ha leírom hogy szerelmese lettem ezeknek a lakkoknak, és már 4 darabot beszereztem belőlük, ha lesz rá lehetőségem természetesen még beruházok belőlük.

Leírom időrendi sorrendben, mely színek vannak meg nekem: 552- Rubis Folies, /bordós/ 330-Fuchsia Palace /élénk fukszia/, 440- Chérie Macaron /korall/ és a 222-Jardin des Roses /halvány rózsaszín/. Természetesen képet mellékelek majd róluk.

1900forintért szerezhetőek be a drogériákban, és ha elsőre soknak is tűnik az ára, ne feledjük hogy ezért óriás kiszerelést és szuper tartósságot kapunk.

Megjegyzések