Ugrás a fő tartalomra

Mi újság velünk mostanában?

Áá basszus az a helyzet, hogy a héten elfelejtettem a heti terveim sorozatot folytatni... Na mind1 már, most inkább akkor arról írok, hogyan sikerült beállni egy napi ritmusra, mióta újra dolgozom.

Szóval a meló előtti nap szoktam főzni, úgy hogy legyen két napra a többieknek, és persze nekem is legyen elég két napra a melóba. A házimunkát is előre elvégzem, mosok ha sok szennyes van, illetve porszívózok és felmosok.
 Tehát ezeket ha megcsinálom, akkor az Uramnak "semmi dolga", csak a gyerekkel lenni. 
Persze ha letelt a két nap meló, akkor az első nap újra kezdhetek mindent... Az első szabadnapom mindig nyűgösen telik, fáradt vagyok, meg stb...
 Nem nyavajgásképpen, de asszem cipőt kellene cserélnem bentre, mert a régiben már fájdogál a talpam estére, és ha este futni kell a buszom után, nem túl kellemes. Ja említettem már, hogy felújítják ismét a 4/6-os vonalát és pótlóbuszok közlekednek helyettük, amivel nem is lenne gond, ha a pótlóbuszok azonnal indulnának és nem 2-3-4 percenként mert bizony este elég sietősre kell vennem a figurát hogy ne álljak a megállóban 20 percig. Szóval elkéreckedtem a héten mindkét nap, kevesebb második szünetet tartottam és sprinteltem öltözni.Ilyenkor még viszonylag világos van, amikor kilépek a Mammutból, de mire hazaérek full sötét lesz már. 
 Nagyon nem bírom ám én ezt a meleget, konkrétan nem tudok rendesen aludni sem tőle éjszaka, hiába van nyitva az összes ablak és megy a ventillátor. A melóban meg megsülünk, mert nem működnek a szellőztető vagy befúvókás izék és meghaluuuunk úgy izzadunk. Nincs igazából nagy étvágyam sem, szerintem egész nyáron elélnék krémleveseken ilyenkor. Meg valami fincsi hűtött édességen.
Nah a nyár nem az én évszakom.... 
Alig várom az őszt, vagy inkább előbb azt h ez a hőhullám, ami most tart, megszűnjön. Sminkelni is kevesebb kedvem van..vajon miért?!
 Így melóba sminkelek, de ha itthon vagyok v elugrunk valahova maximum szempilla plusz szemöldök kombó, amit hajlandó vagyok viselni. 
Tök jól haladok az esti Frontin csökkentéssel, ha minden igaz, akkor jövő héten a mostani adagom is megfelezem, így már este csak 0,25-ös adagot fogok bevenni, meglátjuk hogyan sikerül majd.

Sikerült a Trnd és a Knorr jóvoltából egy termék tesztelésre is bekerülnöm, de erről majd egy külön posztban szeretnék írni, de nagyon megörültem neki, hogy így gyorsabban és egyszerűbben tudok a családnak ételt tenni az asztalra.
 Valamint a héten jött egy rendelésem a H&M-től, nem sok volt benne, csak egy masnis kulcstartó, ami minden boltban készlethiányos, így kénytelen voltam kifizetni érte a szállítási díjat, nah mind1, több is veszett Mohácsnál. De megérte mert nagyon cuki és feldobja a tasimat.

Megjegyzések