Ugrás a fő tartalomra

NYX Liquid Suede- Amethyst

Az első munkanapomon szereztem be ezt az színt, korábban írtam nektek itt egy másik árnyalatról.
Mivel a két üzletnyire van a Douglas a melóhelyemtől és izgultam nagyon az első nap előtt, így úgy gondoltam, meglepem magam egy másik árnyalattal is, hiszen a Vintage-t előszeretettel használom a kellemes textúrája és a színe/tartóssága miatt is.
Azonban most valami extrémebb színt szerettem volna, konkrétan a Stone Fox és az Amethyst érdekelt ( nem kapható a teljes színskála a Douglas-ben), de nem tudtam dönteni melyik legyen inkább.
Így a két swatch-al a kezemen az eladó segítségét kértem a választásban, aki inkább a lila színt javasolta, szerinte a szürke sápasztaná az arcom, meghát a lila megy a barna szemhez is.

Ahh, alig vártam hogy hazaérjek és kipróbáljam! Egyszerűen annyira szép színe van, hogy elképesztő! Igen hétköznapokra van akinek sok, na de ez a valaki nem én vagyok.
Jelentem elmentem már benne a gyerekkel csavarogni és senki sem nézett dilisnek.

Képeken néhol kékesnek tűnik, ha nem túl jók a fényviszonyok, de gyönyörűséges lila. A család vegyes érzelmekkel fogadta a színválasztásom, de egy ilyen színnél ez nem is csoda.
Őszintén szólva, úgy gondolom hogy ehhez "arc" kell. Mármint félre ne értsétek, nem úgy hogy beképzeltnek kell lenni, hanem úgy, hogy valakinek az arcához-stílusához egyszerűen passzolnak az extrémebb árnyalatok, míg másokon furán hatnak. És ha egyszer az én "arcom" elbírja az ilyen színeket, akkor miért is ne hordjam őket? Többször kaptam már dicsérő megjegyzéseket teljesen ismeretlen emberektől (eladó, postás stb..) hogy jól állnak nekem a szokatlan színek.
Szóval a termékről nem írok konkrétan, hisz korábban már megtettem, inkább mutatok róla swatch-ot és hogy hogyan is néz ki rajtam.




A NYX márkaboltokban és a Douglasekben szerezhetitek be őket!

Megjegyzések