Ugrás a fő tartalomra

Pánikbetegség update #4

Aztaa, jó régen nem írtam már nektek ebben a témában!
Konkrétan 04.19-én volt utoljára erről szó itt a blogon.

Kezdeném azzal, hogy az éjszakai pánikrohamok megszűntek (kopp-kopp) és napközben is elég jól érzem magam.
Előfordult pár alkalommal az elmúlt hetekben hogy tömegközlekedésen jött rám a szarság, de figyelemeltereléssel és lassú-mély lélegzetvételekkel sikerült úrrá lennem ezen is. Most voltam nemrég dokinál, kérdezte hogy haladok a Frontin elhagyással és azt javasolta, a reggeli adagom ne bolygassam meg, inkább az estit felezzem meg, majd hagyjam el.
Ugye korábban írtam nektek arról, hogy a délutáni adagot elhagyni gyerekjáték volt, meg sem éreztem. Viszont a reggeli adagomat két alkalommal is próbáltam nem beszedni, de akkor meg délutánra voltam szarul.
Szóval az első ilyen "felezős" estémen túlvagyok, semmi extra, aludtam természetesen így is persze, remélem ezt a későbbiekben is tudom tartani!

Meló közben szinte eszembe se jut a dolog, annyi dolog van ami leköti a figyelmem. Az első nap, mikor munkából hazafele mentem, persze rám jött a buszon a roham, de eltereltem a figyelmem zenével és mire hazaértem, már el is múlt.
Mondjuk ezt betudtam annak, hogy előtte nap full stresszben voltam, h mi lesz a melóban..
Úgyhogy jelenleg az esti adag felezése illetve elhagyása a cél, a Citapramot továbbra is szedem reggelenként a szokott fél adagot, ez nem változott.

Megjegyzések