Ugrás a fő tartalomra

Terveim a hétre #3

Nem fog túl izgalmasan indulni a hetem, ugyanis hétfőn és kedden dolgozni fogunk és úgy sejtem nem lesz semmi extra, kivéve hogy leltárra készülünk elő és az általában elég káoszos szokott lenni.. Na nembaj, legalább hamarabb eltelig estig az idő.

Szerdán így gondolom házimunka lesz a program... de sebaj nekem néha az is kikapcsolódás. 

Nem tudom még h mit fogok főzni, nagyon szeretném kipróbálni az új Knorr-os currys csirke alapot, csak félek h a curry miatt nehogy a gyereknek túl fűszeres legyen..
Amúgy rendeltem egy tonna cukkínit a Tescobol és fingom sincs már mit akartam belőle főzni.. Lehet megint jó kis krémleves lesz..? 
Mióta meleg van, komolyan mondom, levessel el tudnék lenni egész nap. Anyucikááám szabin lesz a héten, és biztosan megyünk majd hozzá is, egyenlőre nemtudom mikor, de szerdán sztem nem. Akkor mindig magamhoz kell térnem a két napi melóból.
 A héten egyébként már nem megyek többet dolgozni, még vasárnap kellett volna, de mivel júliusban több órám lett volna, meg ugye a leltár is lesz, így majd csak júli 5-én megyek kövinek. Juhhúúú!!

Csütörtökön megy Uram a Tesco rendelésért, amivel most hálistennek nem kell kapkodnom,csak figyelnem nehogy kimaradjon valami a listáról. Szóval most erre a hétre konkrét dolgok még nincsenek tervben, most minden alakul ahogy az élet hozza.
 Mindenesetre fagyizni biztosan elmegyünk majd, ha közös szabadnapunk lesz vasárnap! Meeeg pénteken talán megyünk a tesómmal meg a gyerekkel a Mamámékhoz..? Megkérdezem majd a kistesóm h ő ráér-e..?

Megjegyzések