Ugrás a fő tartalomra

Knorr 100% természetes alapok

A Knorr és a Trnd jóvoltából én is azon szerencsések közé tartozom, akik elsőként próbálhatták ki az új 100%-ban természetes Knorr alapokat.

Négy féle ízesítésben érkezett a termék:
  • tejfölös-gombás csirke
  • currys csirke
  • bolognai spagetti
  • chilis bab
Örömmel jelentem, hogy az összes alapot kipróbáltam/kipróbáltuk a családdal közösen, és engem teljesen meggyőztek ezek a kis finomságok. 
Azt leszögezném, hogy nem minden alapot a leírás szerinti alapanyagokkal készítettem el, hanem variáltam vagy a mennyiséggel vagy a hozzávalókkal. Úgy gondolom nem muszáj egy receptet száz százalékosan követnünk, hisz nem szentírás és mindenki az egyéni ízlése szerint variálhatja a dolgokat bele, biztosan ízletes étel fog belőle készülni.

Kezdjük a tapasztalataimmal. Elsőként a tejfölös-gombás alapot próbáltuk ki, ezt a tesómmal közösen készítettük el, a leírás szerinti csirkemell mennyiségből, viszont csiperke gomba híján rókagombával pótoltunk ( nem a recept szerinti mennyiséget tettük bele, csak mert a rókagomba kilónkénti ára 5500ft..) és egyszerűen mennyei lett! Igazán finom, kellemesen fűszeres és házias ízekkel találkoztunk, a sűrűségén mi kicsit javítottunk tejföllel pluszban,így igazán sok szaft lett, amit a gyerek is örömmel evett meg! Én másodjára is elkészítettem ezt az alapot, csak sertéscombbal és gomba nélkül, tésztával, így is nagyon fincsi végeredmény született!

Második alkalommal a currys csirkét csináltam meg, melóba vittem kajának. A leírás szerint ananász kell bele, nos én pirított cukkínit tettem bele, olyan jó kis harapható állagút,tésztával ettem legalább három napig. Előtte sosem próbáltam a curryt, de meggyőzőtt a keleties ízvilág, ez nem olyan házias ízű mint az előző alapunk, cserébe viszont nagyon nagyon különleges íze van, amit igazán értekeltem, hogy végre kipróbálhattam a curryt és általa egy teljesen új ízélménnyel gazdagodtam.

A chilis bab alapot először Anyukám készítette el a tesómnak, már akkor is nagyon finomnak találtam, de én itthon plusz husival/babbal/kukoricával turbóztam fel az alapot, és 1/2 kg darált hússal együtt majdnem nagyjából 4 adagot sikerült "kipasszírozni", úgy hogy még a gyereknek is jutott belőle, pláne azért mert egyáltalán nem volt csípős,inkább kellemesen fűszeres. Meghát nyáron az ezer fokban a francnak sem hiányzik a csili fűtő ereje. 

A bolognai alapot is megcsináltam ofkorsz, nálam az elmúlt két hét ezeknek az alapoknak a bűvöletében telt el. Itt sem követtem a recept szerinti leírást, ugyanis több husival és plusz paradicsomszósszal készítettem el az egészet és mivel itt is fél kiló darált húsom volt, így két tasakot is felhasználtam az elkészítésehez. Hozta az igazi olaszos ízvilágot, ami nekem személy szerint hatalmas kedvencem.

Összességében elmondhatom, hogy nagyon szuper hogy kipróbálhattam ezeket a termékeket, mert nemcsak hogy gyorsan lehet ételt varázsolni a család asztalára, hanem 100%-ban természetes összetevőkből áll az alap és az alapanyagokat szárítással "zárják" a tasakokba. Azt hiszem kevésbé gyakorlott háziasszonyok/tinik/fiatalok is gyorsan és egyszerűen tudnak így főzőcskézni, az én időmet pedig lerövidítik, amit a konyhában töltök.
Íme pár képem a projektről:




Megjegyzések