Ugrás a fő tartalomra

Lovely K Lips szettek- teszt

Sziasztooook!!

Azt hiszem elég régen tesztelem/használom már ezeket a termékeket ahhoz, hogy véleményt tudjak nektek róluk írni, mégpedig nem is akármilyet! 
Nyilván mindenki tudja hogy Kylie Jenner dobta a piacra először ezeket a folyékony rúzs+szájkontúrceruza szetteket. Mivel szerintem rohadtul túlárazottak (9-10e forint/szett), továbbá nem szerettem volna az amúgy is zsíros bankszámlájukat tovább gyarapítani, ezért vártam, amíg más gyártó hasonló koncepcióval érkezik. 
Nos, sokat nem is kellett várnom, hisz a Lovely Cosmetics viszonylag gyorsan reagált a piaci igényre, hogy azok is kipróbálhassák ezeket a termékeket, akiknek a pénztárcája nem engedi meg a Kylie-s verziót. Jelentem, nagyon-nagyon jól sikerült termékek ezek, nem véletlen hogy amikor kerestem a színeket, akkor szinte vadászni kellett őket, olyan gyorsan vitték őket a Rossmannokból, mintha ingyen lennének. 
Először 2 színnel jelentkeztek: a Sweety és a Neutral Beauty fantázia névre hallgatókkal, de mivel egyiket sem találtam hozzám passzoló színeknek, így csak teszteket olvasgattam róluk, és vártam, míg a másik három árnyalat nálunk is kapható lesz. 
Ez olyan 3-4 hónap eltéréssel meg is történt az első színekhez képest. Azt hiszem nagy rúzsgyűjtő révén nem árulok el nagy titkot azzal, ha leírom én mindhárom árnyalatot- ha nagy nehezen is- de beszereztem. Na persze nem egyszerre, hanem három részletben. Bomba jó ár/érték arányú termékekről beszélünk, igényes csomagolással, kedvező árral és nem utolsó sorban csodás színekkel és tartóssággal. De ennyit a háttér sztoriról, nézzük magát a terméket:
  • kizárólag Rossmannokban elérhető
  • természetes/nude színeket tartalmaz
  • mindegyik szín valamelyik Kylie K Lips szín koppintása
  • a szett egy folyékony rúzst+ színben illő krémes ceruzát tartalmaz
  • a doboz lezárva található a polcokon, így tuti nem piszkál bele senki előttünk
  • 1200 forint körüli áron kapható 

Én legelőször a Lovely Lips nevű színt szereztem be, amolyan "my lips but better" szín, kicsit mályvás beütéssel. Az első használat után, tudtam, hogy a maradék két új színre is be kell ruháznom, még ha a beszerzésük akkor (ez olyan 3-4 hónapja volt) mission impossible-nek tűnt. 
Ugyanis akárhányszor, akármelyik Rossmannban kerestem őket, még a régi színekből  sem voltak kaphatóak!
De mivel semmi sem lehetetlen, ha nagyon akarok valamit, így hát természetesen sikerrel jártam.

A szájkontúrceruza iszonyúan krémes, és remekül hegyezhető, anélkül hogy a hegye bele törne a hegyezőbe. A hozzá tartozó folyékony rúzs, pedig maga egy álom!! Egy rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad és iszonyat tartós is. Ha olvastátok a korábbi rúzs tesztelős posztjaimat, akkor tudhatjátok, hogy a rúzsokat én evés előtt mindig letörlöm, de ennél a terméknél kíváncsi voltam, vajon hány evést bír ki.
Kettő, azaz kettő étkezést simán kibírt úgy, hogy zsírosat is ettem, és azon kívül, hogy belül picit megkopott, még így is simán vállalható volt. Na azért ez a nem semmi, ennyi pénzért!!

Szóval a Lovely Lips után beszereztem a Milky Brown árnyalatot, ez egy kellemesen meleg, csoki szín?! Nem is tudnám pontosan definiálni, de mesés színe van, gyönyörű barna. Aztán az utolsó beszerzésem a Pink Poison árnyalat volt, amin először hezitáltam, nem lesz-e túl világos hozzám, de szerencsére nem lett az, a három színem közül ez a legvilágosabb szín, de rózsaszínes beütéssel, így is abszolút nude-nak hat a számon.

Íme a swatchok és hogy hogyan állnak rajtam:






Megjegyzések