Ugrás a fő tartalomra

Nincs ihletem?! -nyugi még élek, csak lusta vagyok

Nos a címből kiderült, hogy manapság nemigen viszem túlzásba a blogolást..
 Nem igazán tudom ennek mi oka van, annyi biztos hogy nem nagyon van téma, amit lenne kedvem boncolgatni. Vagyis van csak lusta vagyok. Nyári fáradtság. :D
 Őszintén szólva, így hogy már augusztus közepe van, tudom hogy nem kell sokat kibírni a nyárból, mert kinyírtak ezek a buzi hőhullámok.. Szülés óta egész egyszerűen nem bírom elviselni a meleget. Bezzeg előtte imádtam a nyarat, meg napozni, meg szánsájn, bícs stb.. de asszem a hormonjaim ellenem fordultak, nagyjából két éve. 
Egy szónak is száz a vége, alig várom hogy ősz legyen! Imádom a csípős reggeleket, az esőt, a ködöt és a színes faleveleket és minden egyebet, ami ezzel jár. Az ősszel együtt jár, hogy farmereket kell majd vennem magamnak, ami lássuk be eléggé embert próbáló feladat, tekintve h utálok ruhát venni magamnak, pláne próbálni! A gyereknek százszorta könnyebb lesz az őszi ruhatárát felfrissíteni.. Meghát ugye októberben jön a bölcsi is, tehát oda is kell majd 1-2 cuccot venni. 
Mondjuk a nyárban egyedül a színes matt ajakkencéket imádom a legjobban, idén különösen rájuk voltam/vagyok kattanva, de szerintem az őszi időszakra sem lesz ezzel gond, mert a sötét színeket is nagyon kedvelem, és a kedvenc márkámnál (NYX) szuper őszi újdonságok vannak a láthatáron.. Csak győzzem kivárni.
 Azt hiszem az őszi Glamour/Joy napok tényleg a tudatosságról fognak szólni, meglátjuk a kuponokat majd és csak és kizárólag az elfogyott/ mindennnap használt termékeimet fogom pótolni,mint korrektor, púder stb.. 
Meg persze nem elhanyagolhatóak a háztartásba való cuccok sem! 

Asszem így hirtelenjében ennyi, de lesz még egy "mit várok az őszben legjobban?" poszt is, most nagyon sok mindenről támadt kedvem írni!

Megjegyzések