Ugrás a fő tartalomra

Őszi kedvcsináló

Az a helyzet, hogy én annyira várom már az őszt, hogy a laptopom hátterét is lecseréltem egy szép kis színes, őszies háttérre.

Szóval, hogy mit szeretek az őszben? Íme egy kis lista, hogy én mit kedvelek benne:
  • a színes, ropogós faleveleket
  • a ködös/esős időt, amikor itthon be lehet kuckózni
  • mondjuk egy finom forrócsokival vagy kakaóval
  • jó kis kiadós levesek/kajálások
  • nekem ilyenkor van a melegszendvics szezon kezdete
  • tökfaragás októberben
  • nyakig betakarózni lefekvés előtt
  • puha zoknik
  • nem gyulladok meg odakint a tízcsilliárd fokban
  • én ilyenkor már este kivilágítom a konyhát és a nappalit a kis égőimmel
  • illatgyertyák/tartok
  • sminkelés anélkül, hogy 2mp alatt lefolyna az arcomon
  • bordós/barnás ajkak
  • padlófűtés rulezzz
Tömören ennyi jutott eszembe így nagy hirtelenjében..
Az idei ősz nálunk egy új időszak kezdete, ugyanis Nadin októberben kezd beszokni  a bölcsibe.. Nagyon kíváncsi leszek, hogyan fogja bírni, na meg én is. Nemsokára el is kezdem adni neki a multivitaminos cseppeket, hátha így könnyebben vészeljük majd át a takonykóros időszakot.
Ami azt illeti, az én ruhatáramat se árt majd egy picikét feltuningolni, elsősorban nadrágokat kell vennem, meg hosszú ujjú felsőket, meg nem ártana valami jó bakancs sem. Mivel utálok ruhákat venni, remélem gyorsan sikerül mindent beszereznem.. Nadin ruhatárát is frissíteni kell, de az kevésbé nehéz feladat.
Persze ősszel sem maradnak el a kuponos napok, én ezeket is nagyon várom, de idén a tudatosságra igyekszem fektetni a hangsúlyt!

Megjegyzések