Ugrás a fő tartalomra

Tusfürdőhabok csatája

Ebben a hónapban (ill. az előzőben is) szinte csak tusolóhabokkal fürödtem. Valahogy ezek a termékek nálam inkább nyáron kerülnek elő. Könnyedek és gyorsan tisztának érzem magam. ű

Most háromféle márka termékeit fogom nektek bemutatni, a Balea, a Nivea és a Dove termékeiről lesz szó az alábbi sorokban.

Tavaly már használtam tusolóhabot, mégpedig a sima sötétkék flakonos Niveát és teljesen elégedett voltam vele, csak mivel jött a hűvös idő, így inkább visszaváltottam az egyszerű tusfürdőkre.

Idén a Balea is piacra dobott jó pár fajtát, én ezek közül a vaníliás illatút választottam. Sokat nem vártam tőle és újra venni sem fogom, ez egészen biztos. Kellemes az illata és a habja, de valahogyan nem érzem magam tőle tisztának. Nem tudom ismeritek-e ezt az érzést, amikor tusolás után nem érzitek azt hogy fürödtetek volna... szóval nincs rá jobb szavam, de annyira emiatt nem tetszett... Sokba mondjuk nem került, mindössze 500 forint volt, szerintem többet nem is ér.

Idén a Dove is előrukkolt 2 új tusfürdő habbal, mégpedig a klasszikus Dove illattal és valamilyen pisztáciás illatúval. Mivel júliusban féláron lehetett kuponnal hozzájutni a Dm-ben, így úgy gondoltam miért is ne, próbáljam ki? Az illata szuper és a hatásával is teljesen elégedett vagyok és ez pumpás kialakítású, de érdekes módon, ha kinyomom a flakonból nem képez olyan nagy habot, mint a többi hasonló termék. Emiatt egy picit csalódott vagyok, de összességében szívesen használom, és a gyereket is ezzel fürdetem. 200ml-es a kiszerelése és 600 forintért vettem. (eredeti ára 1200ft).

Névnapomra mi mást is kérhettem volna Anyutól, mint az új kiadású Nivea tusoló habokat, amik 800ft-os áron elérhetőek, egyenlőre csak a Dm-ben láttam őket. A két új illat pedig a málnás-rebarbarás, a másik pedig limeos-moringás. A három márka közül ezek a kedvenceim, mégpedig azért mert ebben minden megvan.. Jó az illata, nagy a habja és fürdés után igazán tisztának érzem magam. A limeos nagyon frissítő, a málnásnak pedig igazi málna illata van és nem mű illatú, finom édes.
Ez a fajta abszolút újravevős, ez már biztos! Remélem előbb-utóbb férfiaknak való darabokkal és kijönnek.


Megjegyzések