Ugrás a fő tartalomra

Mizu-mizu-mizu?

Kezdjük azzal, ami a legjobban bosszant!! Konkrétan kedd reggel 6 óra van, és én már legalább 3! zsepit telefújtam, olyan szinten van reggelenként bedugulva az orrom. De csak reggel és nagyjából a délelőtt folyamán ez el is múlik. Wtf?!
Ezen túllépve, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire kiugróan sokan olvastátok az előző bejegyzést, amiben a Dm-es kudarcomról írtam nektek. Most vagy ilyen jól fogalmaztam, vagy szánalomból többször is elolvastátok, hogy milyen nyomi vagyok. Bízom benne hogy az előbbi.
Ja, btw a Dm hirdetett egy olyan lehetőséget, hogy beauty bloggerek jelentkezését várják, én jelentkeztem is (mondjuk azelőtt jelentkeztem, hogy az interjú lezajlott), attól független, hogy így jártam velük munka terén, szívesen együtt működnék velük, mert attól a termékeik jók, szóval miért ne? Bár asszem ha meglátják a fikázós posztot, egyből lekerülök a listáról. Merthogy képzeljétek, tegnap kaptam egy e-mailt tőlük h felvettek a blogger listájukra, mondjuk ez nem tudom konkrétan mit takar, talán annyit, hogy az első szűrőjükön túljutottam? Akármit is, good luck magamnak és a blogomnak.

Más: holnaptól jóóó kis közeli Hervisben fogom űzni/hajtani, csupa régi ismerős között, ugyanis átkértem magam az Europarkba, ami konkrétan 10 perc busszal tőlünk, és előbb is zár!! Juppííí. Kíváncsian várom az új kihívásokat.
Ma jönnek a bölcsiből "család látogatásra", ami konkrétan annyit jelent, hogy Nadin mindkét dadusa/gondozó nője kijön a bölcsiből, hogy ha első nap megyünk a beszoktatásra októberben, a gyereknek legalább rémleni fog a két dadus. Legalább jól kifaggatom őket, miket kell pontosan a bölcsibe vinni. (ruha, pelus, stb..)

Jól esett az esős hétvégén itthon bekuckózni, idebent játszani, hallgatni az eső hangját. Tegnap azért már kimentünk egy körre motorozni a gyerekkel, nekem is hiányzott már picit a friss levegő, legalább a fejem jól kiszellőztettem. Nem mellesleg délutánra extra szép idő lett, még a nap is hét ágra sütött.
Egyébként már este 7-kor korom sötét van..Nemhiába ezerrel robog felénk az ősz! Nem is bánom, már elő is ástam a fiók mélyéről az Airwick vaníliás-körtés viasz pasztilláit, és ezerrel nyomattam ezalatt a két esős nap alatt, és azt kell mondjam, az illatát most sokkal intenzívebbnek éreztem mint korábban és ennek tökre megörültem, hogy nem kell helyette új kedvencet keresnem.

Így nagy vonalakban ennyi random gondolat jutott eszembe most, de készülgetnek a további őszi bejegyzések. Stay tuned!

Megjegyzések