Ugrás a fő tartalomra

Az anyaság-és ami mögötte van (ahogyan én élem meg)

Ismét nem egy beauty témával készültem nektek, hanem egy kicsit komolyabb "lelkizős" poszttal.
Éppen hétfő hajnali 3/4 3 van, amikor ezeket a sorokat pötyögöm be nektek. Borzalmas éjszakám volt.. Kezdjük azzal, hogy az én drága jó Uram tegnap este hazajött a melóból és közölt, hogy ő bizony ám nagyon-nagyon rosszul van és rögvest megy fel fürdeni és lefeküdni, de előtte betol egy Neocitrant.
Hát mondom oké persze, szarul vagy, menj fel pihenni.. Férfinátha bazzeg!! ( szeretlek kis Drágám!!)
Bezzeg ha én vagyok beteg!! Akkor nekem ugyanúgy maximális fokozaton kell teljesítenem, főzni-mosni-takarítani, merthát a reklámból tudjuk, hogy az Anyák sosem betegek.. és tényleg! Mióta gyerekem van, és beteg vagyok egy évben kb. 3 alkalommal, teljesen máshogyan élem meg, mint szülés előtt. Ilyenkor nincs ám extra pihi, meg jajj meg akarok menten halni, keményen tolni kell a témát, merthát nah.. A gyereknek ilyenkor is 100 százalékosan szüksége van rám. Aki várandós lesz, csak a mézes mázas szövegeket hallja, a frankót valójában senki nem mondja el, azt át kell élni.
Hiába van szülés előtt szülésfelkészítő tanfolyam, meg apámf@sza, mire készítenek fel?? Ugyan már! A fájdalomra és a szülés élményeire NEM tudnak felkészíteni, a világon nincs ilyen tanfolyam. Vagy amin nagyon nagyon nevettem egyik nap, már nemcsak a terhesség alatt szedjél vitamint, hanem már amikor a babát tervezitek!! Érted?! Szedjed azt a kurva vitamint, vagy nem leszel terhes, vagy ha már terhes vagy szedjed akkor is különben már milyen szaranya vagy, hogy a gyerekednek nem adod meg a szükséges vitaminokat. Bullshit! A gyerek elveszi ami kell neki, tapasztalatból tudom!
Másfél hónap masszív hányás és -10kg után bizton állíthatom, hogy a gyereknek az égvilágon semmi baja nem lesz.. Sőt! Ha nem adod neki egy éves kora után azt a bizonyos optipro fehérjét tartalmazó italt, amit igen sűrűn reklámoznak a tévében, akkor sem történik semmi. A gyerek életben marad és nem tömöd mű szar porokkal. Egyszerűen szerintem a legtöbb mai Édesanyával az a gond, hogy merevek! Jajj csak a gyerekről beszélünk, jajj az én gyerekem a legokosabb/legcukibb a világon, 2 évesen épphogy nem diplomázott le a Harvardon, amúgy nem válogat, mindent megeszik, és persze mindig szót fogad. Van aki ezt komolyan beveszi? Na ne már! Mióta Nadin bölcsis lett, még inkább tapasztalom a fentebb leírt dolgokat.
Baszki.. semmi baj azzal, ha a gyerek sír a bölcsiben, mert otthagytad, sőt az sem szégyen ha te meg közben bent bőgsz. Én is így voltam. Nem evett a gyerek odabent második nap, nembaj majd a harmadikon már fog enni is csak nyugi! Beteg lett az ötödik napra? No para, erősödik az immunrendszere és a náthát is kiheveri. Persze nyilván lesz pár kellemetlen nem alvós nyüglődős éjszakátok vagy nappalotok. Na és? Elmúlik! Nadin 3! nap alatt átvészelte a dolgot, nekem több nap kellett hogy regenerálódjak.

Szóval kivagyok a babás Facebook oldalakon, már nemis olvasom őket, csak felbasznak idegileg. Meg a sok tökéletes Anyukától is, akiket sűrűn látok és itt nemcsak a bölcsiről van szó. Kicsit too much a téma, mikor megismerkedsz egy vadidegen csajjal a bölcsiben, aki épp hozza a gyerekét beszoktatni és elmeséli h a gyereke milyen válogatós, és ezért már 3 napja nem kakilt. Tenkjú bazd, így már nyugodtabban alszom, én majd kaksizok a gyereked helyett is. A "too much information"-nek sztem nem a bölcsiben kellene elhangoznia bytheway, azért köszönöm hogy megtiszteltél a bizalmaddal. 

Ja és kövezzetek meg, de nem hívtam reggel  a gyerek háziorvosát, hogy jajjajajj a Nadin lázas/náthás/köhög, what the fuck can i do? Szerinted mit fog mondani az orvos baszod? Csak nem azt, h csillapítsad a lázát, igyon elég folyadékot és sűrűn szívd le az orrát és adj neki köhögéscsillapítót?! Nem azt mondom hogy sose kell azt a kurva gyerekorvost felhívni, de ilyenekkel ÉN nem zaklatom, úgyse tud mást mondani.

És isten bocsássa meg nekem, hogy engedélyezem a gyermeknek a töpörtyű evést a Dédiéknél, szerintem minimum a pokolra kerülök. Dicsértessék! 

Megjegyzések