Ugrás a fő tartalomra

Gyors helyzetjelentés

Sziasztok!

Gondoltam, mivel rég volt amúgy is bejegyzés a blogon, egy pár mondatban leírom nektek hogy mi újság velünk az elmúlt hetekben.

A melóval szerencsére minden rendben, azt gondolom sikerült teljesen beilleszkednem a csapatba, szeretek melózni menni és  hát ugye nem utolsó szempont, hogy fél 9-re már itthon is vagyok, és reggel csupán tíz perccel előbb indulok el dolgozni, mint a Mammutba. A társaság jófej, laza, a vásárlók is elég normálisak, legalábbis a budai "elithez" képest, igaz itt Kispesten is akad elég sok sötét ember, de hát nah.. Kell a változatosság!

Nadin a héten kezdte a bölcsit, kemény 4 napot ment bölcsibe, majd a mai napon reggel (péntek este írom nektek ezt a posztot) belázasodott szegénykém. Valószínűleg csak egy ártatlan megfázásról van szó, hiszen az orra folyik leginkább, egy ici picit köhög, na meg estére felmegy a láza. Nem kínzom azzal is pluszban, hogy lázat mérek, elég csak megfognom a kis kezét, vagy a homlokát megérinteni és érzem hogy baj van.
Sajnos a kúpos lázcsillapítást nem tolerálja túlzottan, a szirupot meg egész egyszerűen nem akarja lenyelni, és amikor a teljes adagot nem eszi meg, akkor ott vagyok bajban, hogy vajon hány ml hiányzik a megfelelő lázcsillapításhoz, így sajnos maradt a kúp. Hiába magyaráztam el neki, hogy Anya csak jót akar neki, szegénykém nem nagyon értette, hogy miért is macerálom a popója körül. Persze lefekvés előtt beszélgetek erről vele, mert biztos vagyok benne, hogy valamennyire érti is hogy miről van szó, csak persze kellemetlen érzés neki a dolog. Mindegy, bízom benne, hogy mihamarabb túlesik rajta, továbbra is kapja a vitamint, meg naponta sokszor szívom le az orrát, hogy ne húzódjon rá a cucc a fülére, meg persze ne egye meg a taknyot sem, mert se a középfül gyulladás sem egy kiadós gyomorrontás ezen felül nem hiányzik. Kenem a kis mellkasát Baby Luuf balzsammal lefekvés előtt, úgy látom az valamelyest segít neki, 5 perc alatt sikerült elaludnia este.
Én meg mivel délután 4-kor voltam olyan okos, hogy megittam egy almás Hell-t, nem voltam álmos, így lejöttem picit gépezni, egy lightos vacsira, na meg hogy ezt a posztot bepötyögjem nektek.
Amúgy elugrottam ma a Kökibe pár apróságért, postára stb., és az új telóm lefóliáztatni. Ugyanis lecseréltem az almám egy szépséges Samsung Galaxy S8-ra és muszáj volt rá egy fólia, eBayről pedig rendeltem egy szuper kis tokot hozzá, remélem két hét alatt ide is ér.
Sikerült még a héten beszereznem a Lidlből Nadinnak két thermo leggingset, magamnak pedig egy melóba való, egyszerű sötétkék sztreccses leggingset. El kell hogy mondjam, ez kb. a negyedik nadrág, amit tőlük szerzek be és egyszerűen imádom őket, szerintem szuper minőségűek és jó árban is vannak. Majd az októberi szerzeményes posztban lesz róluk kép is. Ahogy arról a két Palmolive tusiról is, amit ma vettem, mert kellet már tusfürdő is, épp akciósak voltak a Rossmannban.
Holnap benézek a Pepcoba, Nadinnak kell még vennem pár ruhadarabot, remélem nem lesz totál lefosztva a bolt, és talán magamnak is találok egy csini kis egyszerű átmeneti kabátot és egy aranyos kis vékonyabb sálat is...
Így hirtelenjében ennyi, örülök h minden oké, csak a kis drágám gyógyuljon meg minél hamarabb és akkor újra kerek egész lesz minden!

Megjegyzések