Ugrás a fő tartalomra

Life update

Na, hát az van hogy ez elmúlt pár hetünk nagyon  nem volt unalmas..
Nadin ugye október elején kezdte a bölcsit, most lassan november közepe van és harmadjára beteg. Szerencsére nem extrém módon, de pont annyira h így nem engedem el a bölcsibe, főleg ha itthon vagyok. Folyamatos orr-szipókázásból állnak a napjaink.. Hiába engedem a gyereket egészségesen a bölcsibe, ha a másik gyerek köhög, de basszus olyan szinten h a szívem kiugrik a helyéről, ha meghallom. Tudom h sokszor nehéz megoldani h valaki vigyázzon a beteg gyerekre, de nem tudom, én biztos nem engedném így bölcsibe menni. Vagy csak én féltem túl a gyerekem?

Kedd délután írom ezt a bejegyzést nektek, a nap éppen száz ágra süt, ránk fér egy kis szánsájn a sok borús és esős nap után. Úgyhogy most örülés van ezerrel.
Éppen fő a húsleves is, egyszerűen azt hiszem húsleves függő lettem, imádom enni és készíteni is. Télen nem is tudok ennél finomabb hamikát elképzelni.
Velem sok érdekes nem történt, melós és szabad napok váltják egymást, nagyjából minden rendben. Ma éppen az állatorvos volt itt, h Maki megkapja a kombinált éves oltását, nos a kutya jó szokása szerint megkóstolta az állatorvos lábát.. Nem tudtam sírjak-e vagy nevessek.. Éppen nagy hanggal horkol, már rá kellett szólnom, h kicsit halkabban...
Ma szuper kis cuccokra tettem szert a Dm-ben, ja és egyébként a karácsonyi ajándékok beszerzése is elkezdődött, és fejben is megvan nagyjából h kinek-mit, úgyhogy a többi marad jövő hónapra. Még nincs az a nagyon karácsonyi feelingem, de természetesen várom az ünnepeket. A tökéletes piros rúzs már megvan!
Úgy vettem észre a drogériákban nem nagyon ütött az őszi Joy napok, több nap is beugrottam a Dm-be az akció alatt és se tömeg nem volt, sem üres polcok. De igazából a kuponok sem voltak valami nagy számok..

Úgy néz ki h szenteste napján dolgozni fogok, de szerencsére csak 1-ig vagyunk nyitva, előző nap a fa fel lesz állítva és igyekszem a kajákkal is elkészülni.
A Trend it up háza táján sok szuper újdonság van, remélem karácsony után fel tudom frissíteni a sminkes neszesszerem a termékeikkel, úgyis egy pár dolgom fogyóban van, addig meg próbálom elhasználni őket.
Nagyjából ennyi lenne ez a poszt, csak gondoltam bejelentkezem h lássátok élek még, és a blogot sem hagytam abba.

Megjegyzések