Ugrás a fő tartalomra

Miért gondoljuk túl a karácsonyt?

Ezt a bejegyzést a karácsonyra való készülődés ihlette.. Illetve az, hogy sokszor értetlenül állok azelőtt, ha a karácsonyi témáról esik szó, és csomóan túlzásba esnek.

 Itt most nem arra gondolok, hogy már most valaki elkezdi kidiszíteni a lakását, vagy ha beszerzi az ajándékokat. Mi is elkezdtük a bevásárlást, illetve két ablakmatricát kiraktam már az ablakunkba illetve az égőket is felkapcsolom esténként. 
Én most konkrétan arra gondoltam, hogy őrült sütés-főzés tervezés veszi kezdetét, ha a karácsonyról esik szó. Mármint nyilván nem mindenkinél, én nem  vagyok ez a fajta. Egyszerű kaják lesznek, amiket hétköznaponként is enni szoktunk, és nem fogok 8 féle süteményt sütni csak mert karácsony lesz. Húsleves lesz és tésztasali rántott husival illetve valszeg tiramisu is készül majd. Mamáméknál úgyis halászlé lesz, Anyu nem tudom mit készít, de szerencsére ők sem azok a "főzzünk hatezer kondér levest és csináljunk 5 féle főételt" típusok. 
A karácsony arról szól h együtt vagyunk, van időnk egymásra (már ha pl. Uram is nem dolgozna 25-26..), jókat kajálunk stb.. 
Nekem az idegbaj nem tartozéka ennek az ünnepnek, de a főzős oldalakon már látom h ki mivel készül.. atyaúristen! Nekem egy hétig tartana megfőzni/sütni azokat a kajákat. Aztán meg jön a panaszkodás jajjaj nincs időm magamra, nekem a karácsony cs fáradtság meg idegbaj stb.. B@zmeg nemkell túlgondolni és akkor nem lesz para belőle. 

Na mindegy, bocsi h így kifakadtam, de ez minden évben előjön az ünnep közeledtével és gondoltam szentelek neki egy bejegyzést. Szóval take it easy gyerekek!

Megjegyzések