Ugrás a fő tartalomra

2017-es összefoglaló/hova tűntem decemberben/2018-as tervek

Először is Boldog Új Évet kívánok minden kedves olvasómnak/követőmnek! 

Decemberben nem voltam aktív, vagyis konkrétan egy bejegyzés sem született.. Nézzétek el nekem, de a hónapunk elég zűrös volt, betegségek szempontjából, az egész családon végigment az influenza/megfázás, és hát valljuk be beteg gyerek mellett vagy épp betegen nem az az elsődleges számomra, hogy a legújabb NYX csodákról írjak.
 Nekem a blog hobbi, kényszerből/muszájból nem szeretnék és nem is fogok írni ezután sem.
 De alapvetően ettől független gyorsan elsuhant a hónap, Nadin nagyon várta a Mikulást és a Jézuskát is, most kezdte el először felfogni, hogy nagyjából miről is lehet szó. Édes volt, ahogy karácsonykor tépte fel a csomagokat, és nem csak a sajátját.
 Jókat ettünk/ittunk karácsonykor, a családdal voltunk és megpróbáltunk a lehetőségekhez mérten pihenni is. 
A karácsonyi ajándékokról/decemberi szerzeményekről természetesen lesz majd külön poszt, nem tudom megmondani hogy mikor, de lesz!

A 2017-es év nálunk a változás éve volt, sokféle szempontból is. 
Először is, újra munkába álltam és most már fél éve újra dolgozok. Aztán Nadin elkezdte a bölcsit, ezzel együtt megeredt a nyelve is és most már annyit beszél, hogy szinte be sem lehet fogni a száját. Kis dumagépem. Persze a közösséggel együtt jöttek a betegségek is, de azt hiszem ezeknél nagyobb baja az életben ne legyen és akkor már jók vagyunk. 
Apummal és a nagyobbik tesómmal nyáron felvettük évek után a kapcsolatot, fátylat borítottunk a múltra és sok év után idén újra együtt karácsonyoztunk. 

A tavalyi terveimről olvashattok itt, azt hiszem ha nem is mindet, és nem is teljes mértékben, de nagyon sok mindent sikerült kiviteleznem közülük. Az egészségesebb kajálásra mindenképp odafigyeltem, oké néha becsúszott 1-1 pizza/meki/gyros stb.. de annyi belefér. Sütit/édességet nagyon keveset készítettem és a csoki fogyasztásomat is csökkentettem. 
Nyáron sokszor ettem friss salátát, akár főételnek is vagy helyette, és a sült húsok mellé is sokszor volt sült/párolt zöldség a krumpli vagy rizs helyett. Sajnos az energiaital fogyasztásom az megnőtt, de csak azóta hogy újra melóba álltam.
 A lakásdekorációs részt, nos részben elsunnyogtam.. 1-2 aprósággal dobtam fel csupán a lakást. 
 A rendszeres blogolás pedig egészen decemberig még jól is ment. :D 
Az apróságokon továbbra is sokszor stresszelem magam, ezen mindenképp változtatni kell! A pánikbetegségem szerencsére (kopp-kopp) havi-kéthavi visszatérő vendég, és a vérnyomásom is a normál tartományban mozog. (heti többször mérem)

2018-as tervek? 
Nos, a mint írtam a lakásdekorációra mindenképp nagyobb figyelmet KELL fordítanom, gondolok itt új kanapéra, festésre, stb. Egy új tv-t is szeretnénk majd, kb 2-3 hónap múlva. 
Az öltözködésemben is méginkább próbálok a sportosról a csajos vonalra áttérni. Nyilván nem fogom magam ráerőltetni arra, ami nem tetszik, de nem fogom sajnálni a pénzt ruhára/cipőre.

LE KELL szoknom az impulzus vásárlásokról!! Ez lenne a legfőbb cél. Hogy ha meglátok valamit, ne azonnal, hanem 2-3 nap gondolkodás után vegyem meg, amit szeretnék, már ha akkor is még szükségét érzem. 
Ne halmozzak fel sminkcuccokat, főleg itt a rúzsokra gondolok, de a mindennap használatos termékekből (alapozó-korrektor, stb) szerintem igenis jó ha van 2-3 féle.

Így hirtelenjében ennyi lenne, remélem ez az év még sokkal szuperebb lesz, és egy év múlva arról írhatok nektek, hogy mik sikerültek az előre kitűzött célokból.

Megjegyzések