Ugrás a fő tartalomra

Mit csinálok, amikor nem csinálok semmit? (legalábbis mások szerint..)

A mai posztot az ihlette, amikor megkérdezik, mit csinálok a szabadnapomon... Nos a legtöbben azt gondolják, hogy semmit.
 Most leírom mi történik, miután Nadint elvittem reggel a bölcsibe. 
Miután hazaérek, alaposan kiszellőztetek (ha nagyon nagyon hideg van, max.5 perc, egyébként kb. 15 perc), és míg szellőzik a lakás, kiposzívózom lent a nappalit és lehetőség szerint rögtön fel is mosok, hogy a Domestos szag kiszállingózzon a lakásból.

 Ha ezzel végeztem, akkor általában leülök a gép elé, csekkolom az emailjeimet, youtube videókat nézek, és lehetőség szerint meg is reggelizek, ha éppen éhes vagyok. Ezután szoktam elmosogatni, vagy a mosogató gépet elindítani, amit mindig ellenőrzök előtte hogy a lapátok nem akadnak-e bele semmibe, nehogy gikszer legyen mosogatás közben. Mostanában inkább az 50 fokos, nagyjából 2,5 órás programot választom. 
Megnézem, mennyi mosnivaló van a szennyestartóban, általában hiába mosok 2 naponta megtelik a tartónk, tehát muszáj. Lehetőség szerint, miután a mosógépet is beüzemeltem, fent is felporszívózok, illetve természetesen az ablakok ekkor már fent is nyitva vannak.
 Rendbe teszem fent a hálószobában az ágyat, és a szőnyegeket kiporolom, ha van a szárítón tiszta ruha, akkor azt is leszedem és összehajtva elpakolom. 
Még általában ezen tevékenységek előtt magamba döntök egy energia italt, vagy egy Espresso kávét, hogy ne csukódjon le a szemem. (mostanában rosszul alszom nagyon..) 
Délelőtt szoktam főzni is, általában egy fogást, mert mindig van itthon maradék valamiből. 
Szintén délelőtt ha van intézni valóm, vagy orvoshoz kell mennem stb, azt is délelőttre időízítem, hogy miután Nadint elhozom uzsonna után, már ne kelljen kb. semmivel foglalkozni. 
Ha van kedvem, akkor egy gyors sminket feldobok, ha nincs az sem nagy gáz, a bőrnek is kell picit pihizni, ilyenkor maszkkal szoktam ápolni. 

Éss igen, szoktam lustizni is, pl. sorozatot nézek v ilyesmi, de ha nagyon úgy van, kövezzetek meg, de én délben lefekszem ALUDNI. Igen, aludni!! Beállítom a kis ébresztőm és általában ilyenkor 1,5-2 óra alvás is elő szokott fordulni, az időtől is függ. Pl, ha esik v szürke borongós az idő, tuti bealszok. 

Nagyjából ennyi szokott lenni a "napi  rutin", nem mondom h hú de halálra dolgozom magam, de azt sem szeretem, ha azt mondják nem csinálok semmit. Mert persze az étel magától megfő, a ruhák maguktól lesznek tiszták, na meg a tányérok és a padló is...

Megjegyzések