Ugrás a fő tartalomra

Februári szerzemények

Ebben a posztban megmutatom, miket vettem februárban. Alapvetően 2 csoportra osztottam a termékeket, sminkcuccokra és arc/testápolásra. Ezúttal nem foglak titeket Instagramos képekkel elárasztani, akit érdekelnek a mindennapjaim Pufifankocska néven megtalál ott. Úgy érzem most nem szaladt el velem a ló, persze 1-2 apróság így is becsúszott.




Azt hiszem a tusfürdő, arckrém, szárazsampon és balzsam vásárlása nem szorul különösebb indoklásra, ezek nyilvánvalóan olyan termékek, amelyeket minden nap használok. Arckrémet nem akartam kettőt venni, alapvetően az Avonos volt a fejemben h kellene, de a Nivea cuccokra -25% kedvezmény volt, és ezt az éjszakai krémet mindenképp szerettem volna kipróbálni.





Sminkcuccok: Nos a NYX PP Lippie előre tervezett vásárlás volt, egyenlőre nem szövődött köztünk tartós kapcsolat. Az Avon sminkfixáló féláras volt a katalógusban, a Catrice Strobing penje pedig a kifutó termékek közt volt, így 600ft-ért elhozhattam ééés nagyon szuperül funkcionál. A Max Factor Lipfinity-t Valentin napra kaptam az Uramtól, egyébként leárazott volt, a Rimmel Stay Matte ajakcuccra is volt -25%-om plusz a végösszegi kupon. A Rival De Loop Young matt ajakterméke illetve a Trend It Up rúzs egy kísérlet része, de erről majd később.

Megjegyzések