Ugrás a fő tartalomra

Life update #3- 2018

Ismét egy life update poszttal jelentkezem. 
Jövő héten már március lesz, ez a hónap eléggé gyorsan eltelt. 
Február 10.én túlestünk azon a bizonyos alvás vizsgálaton a Heim Pál Kórház alváslaborjában, meg kell mondjam, kellemesen csalódtam. A nővérke kedves volt, a kórházi körülmények pedig abszolút kifogástalanok. Tiszta szoba, frissen húzott ágyneművel. Nos tudom ezek alap dolgoknak kellene lenniük, de a magyar egészségügy helyzetét nézve nagyon pozitív benyomások értek. A vizsgálat eredménye a vártnál hamarabb meg is lett, a bent tartózkodás folyamán Nadinnak nem volt légzés kimaradása, csak krónikusan horkol. Persze ezt is ki kell deríteni hogy miért, de egyenlőre ennyit tudunk csak.

Nadin most épp a bölcsiben van, farsang van náluk. Kisördögnek öltözött, a dadusok szerint be sem kellett volna öltöztetni. Nagyon elemében van mostanság a kisasszony, rendezkedik a bölcsiben.. 
No én nem bánom, inkább legyen ilyen, mint egy visszahúzódó, nehezen beilleszkedős gyerek.
 Persze a betegség ismét felütötte a fejét a családban, gyerek is épp náthás, picit köhög, na meg az apja is. Én 1-2 napig éreztem hogy fáj a torkom, de szerencsére arébb állt a betegség. 
A héten mindössze szerdán voltam melózni, nos a következő hónapban nem a megszokott rendszer szerint fogok menni, hanem kaptam egy random beosztást. Szuper... Oldjam meg hogy legyen ki menjen a gyerekért a bölcsibe, na meg két hétvégi nap is belecsúszik a beomba... 
Már nem foglalkozom a dologgal, próbálom megoldani és pozitívan nézni a szituációt amibe bele kényszerítettek. Sajnos ha bosszantom magam, azzal nem vagyok előrébb és értékes perceket vesztegetek el az életemből ezzel. Egy szónak is száz a vége, próbáltam a lehetőségeimhez mérten alkalmazkodni a helyzethez, de nagyon nagyon jó lenne egy másik munkahely, mert hiába a jó társaság (ja, tisztelet a kivételeknek...) ha a lóvé kurva szar... Meghát talán tényleg ideje lenne váltanom! Elküldtem pár helyre az önéletrajzom, meglátjuk kisül- e belőle valami jó..? 

Sajnos a pánikbetegségem újult erővel lepett meg,jó pár rohamom volt, ezt mondjuk betudom annak hogy stresszeltem az alvás vizsgálaton, illetve annak, hogy újra lelkes energiaital fogyasztó lettem és az orvos szerint az nem tesz túl jót ennek a dolognak. Szóval most le kell mondanom erről a finomságról,  mert amikor hónapokig nem fogyasztottam egy kortyot sem, nemis volt semmi baj. Úgyhogy most csak elvétve fogom megjutalmazni magam.

Készülök majd egy februári szerzeményes poszttal, csak lencsevégre kellene kapnom a szerzeményeket.
Most elköszönök, megyek és főzök egy kis brokkolis csirkét.
Sziasztok!

Megjegyzések