Ugrás a fő tartalomra

Life update #4 - 2018

Tudom, hogy háttal nem kezdünk mondatot, de hát ez a március eléggé mozgalmasan alakul. 
 Kezdjük talán azzal, hogy a család felváltva beteg.. oké már csomót nyavajogtam emiatt, de ez már olyan szinten durva, hogy csak na. Már a szálakat sem tudom rendesen visszavezetni, de ha jól rémlik, Nadin kezdte a sort, aztán Apa, aztán másfél hete én is bedobtam azt a bizonyos törölközőt. 
Jött egy ki köhögés, orrfolyás, füldugulás, aztán most épp ott tartunk hogy Nadinnal felváltva, vagy épp egyszerre van kötőhártya gyulladásunk. Nyilván az én fülem is elkezdett bedugulni, és a köhögésem se múlik, száraz jellegű és nemtudom abbahagyni. Dejóóóó. 
Az időjárás is elég érdekesen alakul, ugyanis vagy +15 fok van és napsütés stb, vagy ezekhez pluszban hozzájön egy kis tavaszi zivatar (amit mellesleg én nagyon kedvelek, főleg ha itthon vagyok), vagy a hajnali fagyok.. Most vasárnapra ígérték a hidegbetörést, +3 fok nappal.. vicces lesz. Ma március 15.-e van, amikor ezt a bejegyzést írom nektek. 
Durva hogy a hónap fele már elszállt, máskor alig akar vánszorogni. 
A legfontosabb dolgot még le sem írtam nektek, hogy felmondtam a munkahelyemen (erről külön poszt lesz..) és jövő hóban új helyen kezdek, immár nem 4, hanem 6 órában és hétvégi munkavégzés nélkül. Őszintén szólva kíváncsian várom, hogyan fogok beilleszkedni, de eddig mindenhol zökkenőmentesen ment, szerintem itt sem lesz ezzel gond. Illetve az is jó, hogy új dolgokkal fogok megismerkedni, ami itthon is hasznomra lesz, a sok virág között ihletet kapok az itthoni kertrendezéshez..? Az orvosi papírok pipa, erkölcsi bizi kikérve, csak azt kell megvárnom h megérkezzen. Március 29 az utolsó munkanapom, addig még megyek párat. A csapat egészen biztosan hiányozni fog, a munkaköröm maga (kasszázás) biztosan nem, meghát a szar fizut sem fogom sajnálni. Fura lesz, hogy hétvégén nem kell menni, meghát így lőttek annak is hogy egyedül csavarogjak a szabadnapomon, míg a gyerek a bölcsiben van, dehát paff neki. Jó lesz ez. Szerencsére a heti bevásárlás miatt nem kell aggódnom, azt úgyis online intézem, komolyan jobban szeretek online bevásárolni, mint elmenni a boltba és róni a sorokat, aztán mindig kimarad valami a listáról, ami miatt vissza kell fordulnom.
 Készülünk itthon is a nyuszira, jó ezt annyira nem csipázom mint a karácsonyt, szóval egy nyuszis ajtódíszben meg asztaldíszben kimerül az egész, de alig várom h Nadin a fűben keresgéljen a csoki tojások után kutatva. Emlékszem gyerekként én is imádtam a keresgélést. Na jó, bevallom én most is élvezem Nadinnal együtt.

Azt hiszem hirtelen ennyi ami eszemben volt, ahogy fentebb írtam a munkahely váltásról külön poszt fog születni, megér egy külön bejegyzést, az biztos...

Megjegyzések