Ugrás a fő tartalomra

Aktuális kedvenceim


Nos,mivel ilyen nem volt még a blogon- vagy nagyon régen, gondoltam lövök egy képet az aktuális kedvenceimről egy kis szöveges beszámolóval.

A Head and Shoulders samponhoz szinte mindig visszatérek,és azt kell mondjam az én fejbőrömet ez tisztítja meg a leginkább. Ebből is a klasszikus-sima verzió a kedvencem.

A Baba tusfürdők most limitált kiadásban, felirattal kaphatóak. Ezt a feliratot nem én választottam, az Auchan futár hozta, előtte viszont egy "kislányom" feliratút használtunk. Mit is mondhatnék? Kellemes illat, nagy kiszerelés és kedvező ár.

Mióta megvan ez a primer, csak ezt használom, asszem újravevős lesz. Alapvetően bőrszínű mikor kinyomjuk a tubusból. Remekül tartja a full sminket és pumpás az adagolója. Ez külön piros pont.

Az Avon Mark sminkfixáló is a kezembe kerül mindig, ha sminkelek, sminkelés előtt és utána is használom, gyilkos kombó a primerrel.

Mióta megvan ez az alapozó szinte csak ezt használom. Jó a fedése, a színe talán ici picit sötét, de nyárra tökéletes lesz. Nem oxidálódik felvitel után és csak minimálisan csillog át.

A Cosmia spirált a nyuszi hozta, ez a 3D volume verzió. Nem tudom a többi milyen, de ez szuperjó. Nem pereg, szépen lejön este és csodás pillákat varázsol. 1000ft alatti áron kapható az Auchan áruházakban. Plusz pont hogy a spirálok le vannak fóliázva.

A Catrice színezett ajak balzsamja még szinte friss, de nagyon megszerettem ez idő alatt, tavaszra, rúzsmentes napokra tökéletes lesz.

Az utolsó kedvencem a kép bal oldalán található. Ez nem más mint egy 150ft-os Auchanos mikroszálas törlőkendő. Pár hónapja ilyet használok a sminkem leszedésére és csak ajánlani tudom! 60 vagy 95 fokon szoktam kimosni őket és mivel nagy méretű, így nagyjából 4-5 full smink leszedésére tudom nedvesen használni.

Megjegyzések