Ugrás a fő tartalomra

Az első hét az új munkahelyen...

Hát sziasztooook!

Annyira örülök, hogy túl vagyok az első hetemen, hogy gondoltam egy poszt formájában meg is osztom veletek a gondolatimat.
Kedden reggel kezdtem (húsvét hétfő miatt), felvettem a szuper kis rucimat meg a munkavédelmi bakancsom és kilenc előtt pár perccel lebattyogtam az osztályomra. Mivel ott nem találtam senkit, de az állateledelen volt egy srác, tőle kértem segítséget és hívta is az osztályos kollegát. 
Az első napom nagyon lassan telt el, ugyanis ami a legjobban zavart, az-az, hogy a bakancs rettenetesen kényelmetlen volt, törte a lábam, piszkálta a lábujjaimat. Nagyjából próbáltam megismerkedni az osztállyal, hogy mi hol van, hogy ha kérdeznek tőlem, ne nézzek olyan bambán. 
Jelentem, az utolsó napra sem vagyok 100%-ban képben, hogy mi hol van, és miből van-e egyáltalán, de tudom hogy nem sok idő, és ezekkel is tisztában leszek. A csapatban én vagyok a legfiatalabb #hellyeah, a többiek nagyon segítőkészek, az ötvenötödik kérdésemre is ugyanolyan készséggel válaszolnak és mindenben segítenek. Merőben más a csapat és maga a munkakörnyezet, mint a régi helyemen.

 Folyamatos takarítás van, mind az áruházban, mind a mosdókban. Az étkezőben friss alma minden nap, telefontöltő, kávé-üdítő és szendvicsautomaták állnak a rendelkezésünkre. Egy ún. kis kulcsra tudunk pénzt tölteni és az automatáknál kizárólag ezzel lehet fizetni. Na most csak úgy viszonyításképpen, 80ft egy kávé... Sajátmárkás Cosmia termékek vannak kihelyezve, hogy a dolgozók kipróbálhassák őket. Mindenki mosolygós, és mindenki köszön a másiknak és nem lehajtott fejjel ballag el mellette.
 A reggeli rutinunk úgymond már kialakult, mindig időben indulunk el, hogy az első buszt, ami az Auchanba megy elérjem. Sajnos a délutánjainkon még dolgoznom kell, nem álltunk be egy napi ritmusra, lehet a kajákat is előre fogom tervezni, és okosan beosztom az időmet, hogy Nadin mellett a házimunkára és főzésre is legyen idő, mert nem szeretnék mindent hétvégére hagyni, hogy a szarból kelljen kivakarnom a kecót.
 Úgyhogy ezen még munkálkodom, biztos vagyok benne hogy ez is össze fog jönni.

 Most éppen hajnali 5 óra van, amikor ezeket a sorokat írom nektek. Olyan fél 5 körül keltem, nem tudtam visszaaludni, így gondoltam egy lightos kávé mellett írok nektek, közben elindíottam a mosogatógépet is, hogy nagyjából olyan 8 óra körülre az is végezzen, és lehessen haladnunk. Nyilván a szennyes is halomban áll, szóval annak is neki kell majd állnom ésNadinnak is megígértem a játszóterezést.. Jah és még egy lighos husilevest is meg kell ma főznünk.

Összegzés képpen annyit mondanék, hogy abszolút pozitív csalódás ez a hét, örülök hogy hétvégen itthon vagyok a gyerekkel és minden nap emberi időben érkezem haza. Ha a teljes napi rutinunk meglesz, az lesz a tuti!
 Legyetek jók és kívánok nektek kellemes hétvégét!

Megjegyzések