Ugrás a fő tartalomra

Helló április- helló új munka-viszlát szarkeverés!

Először is engedjétek meg, hogy nagyon kellemes húsvéti ünnepeket kívánjak mindenkinek, aki ezen sorokat olvassa. Pihenjetek, legyetek a családdal, egyetek finomakat.
Bár az időjárás nem éppen a legszebb arcát mutatja jelenleg, de április elseje van, végre!! Egy kis ízelítőt már kaphattunk a tavaszból, remélem hamarosan ez  nem csak ízelítő lesz. Arról fingom sincs, Nadinnak miként rejtem el a fűben, "amit a nyuszika hozott", lehet a lakásban lesz elrejtve..

Szóval akartam egy posztot szentelni annak, miért is döntöttem a munkahely váltás mellett. De tudjátok mit? Rájöttem hogy az a hely/meg az emberek (tisztelet természetesen a kivételnek, mert akad!!), egy forintot nem érnek, nemhogy időt és energiát pocsékoljak rájuk.  
Lényeg a lényeg, hogy holnapután már az új melóhelyen kezdek, Nadin pedig megint megy bölcsibe. Ezen a héten nem voltam dolgozni, hetek óta halogattam az orvoshoz menést, de múlt hétvégén  már olyan szinten éreztem magam rosszul, hogy hétfőn a háziorvosomhoz elmentem, aki egy doboz antibiotikummal engedett utamra na meg egy táppénzes papírral. Szerencsére rendbe jöttem (kopp-kopp), a felmondásos papírom is alá írtam, a cuccom el lett hozva, és az utolsó fizetésemet is megkaptam.. már semmi nem köt ahhoz a céghez. Egyedül a papírjaimat várom, azok postán fognak érkezni a jövő hét folyamán. 

Sajnos Uram dolgozik, de hétközben legalább volt két közös szabadnapunk, kicsit csavarogtunk, kicsit együtt is voltunk, úgyhogy én ennek nagyon örültem. 
Tegnap elugrottunk a gyerekkel a Lidl-be egy kis ebédnek valót venni, hát ne tudjátok meg, őrültek háza volt.. szó szerint várni kellett a bevásárló kosarakra, mert elfogytak.. Bent is tömegnyomor, lökdösődés, kígyózó sorok.. Mi mondjuk nem nézelődni mentünk, hanem praktikusan oda, ami kellett és kb.15 perc alatt végeztünk is. 
Respect a kasszásoknak, akik hiperszuper gyorsan elintéztek 1-1 vásárlást és még egy mosolyra is futotta tőlük!
 Sikerült kifognunk tegnap azon időszakot, amikor nem zuhogott az eső, sőt még a nap is sütött.. na ennek délutánra vége lett, ömlött az eső szó szerint.. 
Sütöttünk egy kis tőkehalfilét zöldségekkel, Nadinnál kevesebb sikert aratott, de nekünk nagyon ízlett és végre nem a szokásos csirke/sertés húsokat ettük. Azt hiszem többször kéne halas fogásokat készítenem.

Este elmentünk a Kökibe, hogy nyuszikákat nézzünk. Nos 5-kor mire odaértünk, a nyusziknak hűlt helye sem volt. Jó én is hülye voltam, hogy nem néztem előre utána, hogy a nyuszik meddig lesznek ott. Na sebaj, Nadin az apjával vonatozott egyet, míg én nyugisan becaplattam a Dm-be pelusért, és 1-2 húsvéti apróságért.
 A Maybelline termékekre volt -50% a Dm applikációval, és 5000ft-os vásárlás felett egy nagyobb sminkes bőrönd is az enyém lehetett, úgyhogy gondolhatjátok, hogy ezt nem hagytam ki. Így a nyuszi Maybelline termékeket hozott tesómnak meg Anyunak is.

Ahogy elnézem ma is esni fog... Délután megyünk Nagyimékhoz kajálni meg ilyenek, holnap meg Anyuhoz.

Most el is köszönök tőletek, további jó pihit és hosszú hétvégét Nektek!

Megjegyzések