Ugrás a fő tartalomra

Life update #5 -2018

Sziasztooook!

Gondoltam írok nektek gyorsan pár sort, hogy miújság velünk mostanában.. 
És hogy miért hétköznap jelentkezem egy nem ütemezett poszttal? 
Nos sajnos hétfőn egy kisebb munkahelyi baleset miatt kényszerpihenőn vagyok itthon a hét folyamán. Leestem a lépcsőn és alám fordult a bokám. Egyből baleseti jegyzőkönyvet vettünk fel, hazamentem, aztán pedig a sebészetre. Szerencsére már csak 1 óra volt hátra a műszakomból, bár azt hiszem ilyen esetben ez számít a legkevésbé. Először őszintén szólva el sem akartam menni orvoshoz, de mire Uram hazahozott a munkából és elkezdett dagadni a bokám, akkor azt mondtam oké, mégiscsak menjünk orvoshoz, ki tudja. Nyilvánvaló volt, hogy el nem tört, hiszen lábra tudtam állni, csak sántítva. Nos a röntgen egyértelmű friss törésvonalat nem állapított meg, így a diagnózis boka szalag nyúlás. Amire az egyetlen gyógymód a pihentetés és a borogatás. 
Első éjszaka fájdalomcsillapítóval feküdtem le aludni, fel volt pócolva a lábam.
 Most ugye 3 nap eltelt azóta és mérföldekkel jobb. Nem mondom hogy teljesen megjavult, mert az nem pár nap, de legalább rendesen rá tudok állni. A lépcsőn kissé nehézkes felmennem még, de minden oké lesz.
 Öröm az ürömben, hogy így pár dolgot meg tudtam itthon csinálni, ami amúgy hétvégére maradt volna. 
Nadinnak vasárnap tartjuk a szülinapját, nem lesz nagy felhajtás, Anyuék jönnek át. Főzök egy kis húslevest, na meg rántott husit körettel és persze lesz Tűzoltó Sam-es torta.
 Remélem Nadin fog örülni a tortának és az ajándékoknak, alig várom hogy lássam a kis csillogó szemeit.
 Szombaton a Dédiéknél lesz "mini" szülinapja, jövő kedden meg amikor naptár szerint van a szülinapja, akkor a bölcsibe viszünk neki tortát.

Hogy a munkáról is kicsit írjak, azt hiszem teljes mértékben sikerült beilleszkednem. Durva hogy lassan egy hónapja fogok ott dolgozni.. Nyilván még mindig van 1-2 dolog amivel nem vagyok teljesen tisztában, de mint mindenre, az idő erre is megoldás. A többiek kedvesek, a vásárlók nem mindig, de azt elengedem a fülem mellett és nem foglalkozom velük.Feleslegesen nem idegesítem magam.

Ami viszont felhúzta az agyam, hogy a régi munkahelyemről még mindig NEM sikerült megkapnom a kilépő papírjaimat.. Tértivevényesen adták fel, és olyan azonosító számot adtak meg nekem, ami a posta rendszerében még csak nem is található. Közölték velem, hogy várjam meg, míg visszaér a levél hozzájuk és majd újraküldik.. Vicckategória az a cég, komolyan..

Azt hiszem többet nem írok, rengeteg poszttal lennék adós nektek, pl szerzeményes posztok, pánikbetegség update,stb.. de olyan szinten vagyok lusta hogy na..

Élvezzétek a szép időt és vigyázzatok magatokra!!

Megjegyzések