Ugrás a fő tartalomra

Life update #6 -2018

Na sziasztoook!

Éppen szombat reggel van, és már hajnali 4-kor kipattant a szemem.. Jellemző. Bezzeg hétköznap még fél 6-kor is nehezemre esik felkelni. 
Szóval gondoltam mesélek nektek az elmúlt bő másfél hónapunkról.

Az előző bejegyzésben ott tartottunk, hogy ugye üzemi baleset, bokasérülés stb.. Nos jelentem a bokám 90%-ban rendbejött, néha fájdogál egy picit, de nem dagad be, nem kell fásliznom stb.. 
Nemtudom h írtam-e de Nadinnak megtartottuk a szülinapját, ami nagyon jól sikerült, nagyon örült a tortáknak, az ajándékoknak, egyszóval minden tökéletesen sikerült. 

Másik óóóriási hír, hogy május elején Nadint beirattam az oviba és pont a szülinapomon jött az email, hogy felvették. Mondjuk nem volt nagy meglepi, hisz körzetes az ovi, és minden kritériumnak megfeleltünk, de azért az a biztos ami le van írva. Úgyhogy ez egy nagyon jó szülinapi ajándék volt. 

Az én szülinapom is eltelt, szuperságos tortát kaptam, Mama a kedvenc kajáimat főzte meg és ilyen kis lightos ünneplést tartottunk. Anyu megvette az áhított Tchibo kávéfőzőm, imádom amikor bemegyek a konyhába és ránézek, annyira feldobja a szín a hangulatomat és a konyhát is. Kicsi kis kompakt, kevés helyet foglal és gyönyörűűűű. Megkaptam életem első MAC rúzsát is, illetve egy karkötőt rendeltem a Chillearringstől, de olyan későn érkezett meg, hogy elálltam a rendeléstől. Helyette kaptam mást, de azt hiszem a májusi szerzeményes posztból ez ki fog derülni. Új Jessup ecsetekkel gazdagodott a készletem, ezt a tesómtól kaptam.

Május elsején az Auchan jóvoltából egy szuper rendezvényen vettünk részt a Hungexpon, kizárólag az ott dolgozók illetve a családtagjaik voltak jelen. Ettünk-ittunk, Nadin játszott, én majdnem adtam vért. (kiderült h a gyógyszerek miatt amiket szedek, nem lehet).

A délutáni idő menedzselésemen kell még csiszolnom, néha kicsit sok dolgot zsúfolok be munka utánra, így persze estére hulla vagyok, úgyhogy ezen mindenképpen dolgoznom kell még és fogok is, hiszen korábban említettem, hogy ha hétvége van, nem szeretném ha minden háztartási teendő a nyakamba szakadna egyszerre, mert egyrészt én is szeretnék picit szusszanni és nem mellesleg Nadinnal is ilyenkor tudom a lehető legtöbb időt tölteni.

Az üzemi baleset miatt kisebb kavarodás adódott a táppénzes papírommal és a háziorvosommal, nem is gondolok rá inkább mert csak felidegesítem magam, de a fontos hogy ezt is sikerült megoldani.

Asszem most így ennyi dióhéjban, megyek és visszafekszem a gyermek mellé.

Megjegyzések