Ugrás a fő tartalomra

Life update #7 - 2018

Na hát helllóóóka! 

Megint jó egy hónapja a blog felé sem néztem.. 
Ne haragudjatok, de egyszerűen zajlik az életünk. Szerencsére semmi negatív, csak annyira sodornak a mindennapok, hogy nagyjából hétvégén van az, hogy tudok nektek írni, de ilyenkor youtubeozok, meg online bevásárolok meg mosok-főzök-takarítok. No, de egy szónak is száz a vége és itt vagyok, sok sok hírem van.

Először is, nem tudom említettem-e, de Nadint előre láthatóan aug.1-jén műtik a Heim Pálban, kiveszik a manduláit. Én szabin leszek vele itthon. A műtét előtt laborba kell menni illetve az altató orvossal konzultálni, nagyon várom hogy túllegyünk rajta, komplikáció mentesen és itthon lábadozzon.
 A bölcsis évzárón is túlvagyunk, most épp nyári szünet van a bölcsiben és úgy alakult, hogy Nadin már vissza sem megy, szeptemberben kezdi majd az ovit. Én őszintén szólva nagyon nem bánom h nem megy vissza a bölcsibe a maradék időre.. ugyanis talán említettem,de az egyik dadus hát nagyon nem volt a kedvencünk, és akkor még finoman fogalmaztam!

Letelt a 3 hónap próbaidőm, és úgy néz ki, véglegesen megkaptak a többiek a kertészeten, nem fognak tudni megszabadulni tőlem. :D 
Megmondom őszintén nagyon nem bánom, hogy ide kerültem, mert egy szuper osztályra kerültem, egy remek csapatba. Nincs olyan ember, akit ne kedvelnék és néha úgy érzem mintha ezer meg egy éve ott dolgoznék velük. Bár ne is mentem volna vissza az előző munkahelyemre, dehát így alakult, örüljünk annak, ami most van. Nem írnék mindenkiről egyesével, de remek hangulatban telnek a műszakok, pláne ha mi csajok vagyunk csak. 

Az idei nyári időjárás elég vegyes érzelmeket vált ki belőlem, mert vagy millió fok van, fülledt levegővel vagy pedig ömlik az eső, szó szerint és elvan borulva. Ja és párás a levegő, említettem már?! :D Szóóóóval számomra nem éppen ideális, de sikerül néhány napot kifognom, amikor kellemesen "hűvös" az idő és a sminkem nem csorog le. (jó, amúgy ez az Avon Mark sminkfixáló annyira jó, hogy már fáj..)

Megkeztdem a nappali növényekkel való feltöltését. Jelentem, jelenleg 2 nagy és egy mini orchidea szépíti, plusz 2 mini korallvirág és egy nagy, természetesen mindegyik a színben hozzáillő kaspóval.

Sokkal barátságosabbá és hangulatosabbá teszi a környezetet, ha van benne valamilyen növény. Szinte ezer százalékban biztos h bővülni fog a repertoár, akár zöld növényekkel is, itt már csak az lesz a gond, hogy hova tegyem őket, de ügyes vagyok és találni fogok nekik helyet.

A pánikbetegséggel is jól állunk, az elmúlt pár hónapban nem jött rám egyszer sem, jelentem a reggeli és az esti Frontin adagom is a felére csökkentettem, a következő lépés pedig az lesz, hogy valamelyiket el is hagyom teljes mértékben. Ez mindenképp pozitívum, hiszen a múltkori kísérletem kudarcba fulladt, én pedig mindenképp szeretnék tőle végleg érzékeny búcsút venni!

Azt hiszem most nagyjából ennyi lenne, legyetek jók és vigyázzatok magatokra!

Megjegyzések