Ugrás a fő tartalomra

Life update #9- 2018

Sziasztoook!

Ez a hét egyszerűen katasztrófális volt.. Legalábbis nekem. Olyan érzelmi hullámvasúton csücsültem, mint kb.szülés után két héttel. Csak néztem ki néha a fejemből és azon gondolkodtam, basszameg- én nem ilyen vagyok, mi van velem? 

Nadin elkezdte az ovit. Nem sírt, nem hisztizett hogy nem akar bemenni. Mondjuk a héten mindennap nagyon korán ébredt és a készülődés maga már borzalom volt. Mindenért nyafogott, nem akar öltözni-ez nem tetszik az nem tetszik. Ezt rendszerint tudom kezelni, hiszen a bölcsi alatt volt időm hozzászokni, de most mégis pofán baszott, hogy nem mennek egyszerűen a dolgok. Már ez elkezdett frusztrálni. Aztán amikor megláttam hogy félve megy be a csoportszobába.. Na hát az még ennél is rosszabb volt. Tudtam hogy jó helyen van, jó kezekben, csakhát neki még idegen a környezet új arcok, stb.. Ahhoz képest én tényleg mondom h nem sírt h be kell mennie, meg ilyenek de én a padlón voltam tőle és sajnáltam szerencsétlen gyereket hogy ott kell maradnia.Igazából inkább nekem nagyobb megpróbáltatás ez az egész. 

Estére minden áldott nap hulla fáradtan kerültem ágyba és olyan gyorsan elaludtam kb.mint még soha. Azt gondolom h az aggódás és a fáradtság kihozta belőlem a héten azt, amilyen nem vagyok. Sokszor ok nélkül fakadtam sírva és valójában nem tudtam megmondani h mi bajom. Persze ettől ha lehet fokozni, még szarabbul éreztem magam, hogy miért hagyom így el magam és minek sírok ha nincs okom. A munkában egészen jól telt az idő, ott nemigazán volt időm gondolkodni (persze így is sikerült ott is párszor felbasznom magam), de amint hazajöttem, jött a "depi". 

Arra gondoltam hogy deszaranya vagyok, hogy sírok minden ok nélkül, mindenen... Na mindegy. Jövőhéten úgyis megyek a dilidokimhoz és meg fogom ezt említeni neki.
Amúgy elkezdtem Béres cseppet szedni, egyrészt a közelgő ősz miatt, másrészt arra gondoltam, hátha ez kicsit segít a szervezetemnek a vitaminokat pótolni, így talán kevésbé leszek fáradt is. Nyilván Nadinnak is adni fogom, mert az ovival együtt jön a takonykóros időszak, és öhm nem szeretnék minden második héten betegszabin lenni. 

Azt hiszem így nagy hirtelen most ennyi.

Megjegyzések