Ugrás a fő tartalomra

Glamour napok 2018 ősz - vélemény

Arra gondoltam, hogy megírom nektek az idei őszi Glamour napi tapasztalataimat. 

Szóval elsőként arról ejtenék szót, hogy jópár kupont igencsak hiányoltam a magazinból.
 Ilyen az Alverde és a She -% os kedvezmény, amit mindig ki szoktam használni, hiszen ilyenkor mindig beszerzem tőlük a körömápolási cuccaimat. De ez most sajnos elmaradt. Nem drága a márka egyébként sem, de azért jó érzés a féláras kuponokat beváltani. 
A Himalaya Herbals-nak sem volt idén kedvezménye, pedig a kedvenc fogkrémem tőlük van, így Blend a Med-et vettem féláron. 
Illetve ami még csípi a szemem, az a dekorkozmetikai kupon a Rossmannban, mert volt ugyan, de csak bizonyos márkákra lehetett felhasználni.. Gratulálok! (én is gyík voltam, hogy vásárlás előtt nem olvastam el a kupon hátulján az apró betűs részt..)

Én a  0. napon mentem reggel, elsőként a Rossmannba, aztán pedig a Dm-be. 

Nagyjából fél 10-kor már olyan sor kígyózott mindkét kasszánál, hogy alig hittem a szememnek. Az emberek nem dolgoznak? Az egy dolog hogy én is dolgoztam volna, de a gyerek nem gyógyult meg teljesen, így nem engedtem oviba és elszaladtunk glamourozni. 
Megvettem a kis L'oreal-os cukros arcradírom -40% kedvezménnyel, ez volt az egyik dolog aminek nagyon örültem. 
Kissé furán néztem ki az egy szem kis radírral a kezemben, mikor a többiek kosara tömve volt, vagy több kosárral álltak a kasszánál. No, ezután irány a Dm, basszus na aztán ott is voltak rendesen.
 Mivel előre átgondolt listával és kuponokkal mentem, így sok időt nem töltöttem a termékek válogatásával, csak lekaptam a polcról, ami kellett és mentünk is.
 Egyedül a Maybelline Stay Matte Ink folyékony ajakrúzsa volt impulzus vásárlás, a kupon ott volt nálam, és amikor megláttam hogy az általám régóta keresett árnyalat végre elérhető a Dm-ben, így levettem a polcról a tesztert, megnéztem és tettem is a kosaramba a rúzsocskát. 
Olajozottan ment a fizetés, minden kassza működött és a kasszások gyorsan le is rendeztek 1-1 vásárlót. 

Képet majd szúrok be utólag, ha nem felejtem el, de Instán megtaláltok lovemylife_kinga néven.

Megjegyzések