Ugrás a fő tartalomra

Life update #10 - 2018

Arra gondoltam, már bő egy hónapja volt "life update", így írok nektek pár sort hogy miújság.

Azt olvashattátok hogy voltam Glamour napozni. 
Nos a gyerek először volt beteg, mióta elkezdte az ovit, egy hétig nem is ment. A szokásos megfázásos sztori, amit rám is rámragasztott,de szerencsére már minden oké, csak a fülemnek kell még kidugulnia. (ráhúzódott a megfázás..) 
Ma kettesben vagyunk itthon (okt.23), főzőcskéztünk, mostunk, játszottunk. Holnaptól újra meló, de azért jó h ilyen kis rövid ez a hetünk.

November 5-től tanfolyamra megyek, mégpedig a munkahelyem által, hogy én is kiadhassam a vegyszereket. 2 hét lesz a tanfolyam, napi 8 órában és az utolsó nap lesz a vizsga. Óbudára kell mennem, szerencsére a bérletemet kifizetik, és plusz szabadnapokat is kapok, mivel a tanfolyam napi 8 órában zajlik, én pedig 6 órás részmunkaidőben vagyok. 
Szóval kicsit várom is, meg nem is. Remélem a vizsga nem lesz nehéz, de persze készülök rá, egyedül az utazás ami kicsit "fáj", merthát nincs közel az az Óbuda.

Más: kicsit mostanában próbálok összeszedettebb lenni az élet minden területén, ha lehet ezt így mondani. Sok dolgot szelektálok, amik már nem kellenek, és minden feladatomat, legyen az munka vagy itthoni teendő, próbálom a tőlem telhető maximális eredménnyel megcsinálni. 

Ennek eredménye, hogy csomó ruhától megszabadultam, régi rúzsoktól és körömlakkoktól is. Nem tudom csak én vagyok-e így vele, de 1-1 ilyen szelektálás mindig jót tesz a lelkemnek, egyfajta megkönnyebbülést érzek. 
Na meg nem  mellékesen nagyobb rendet is tudok tartani a holmijaim közt. A ruhás szekrényemet is picit "ősziesítettem", és előpakoltam az őszi rúzsaimat is, meg a lakkokat.

Rendeltem wish-ről egy szuper ananászos tokot a telefonomra, ami nem túl csicsás, de azért illik a stílusomhoz, picit ilyen minimál design. Ha már itt tartunk, nagyon szeretnék egy elemmel működő gömb égősort a Pepobol és egy ilyen "boxot", amire mindenfélét lehet írkálni kedvünk szerint, szerintem nagyon jó kis dekorációs elem lesz majd valahol. ( arról nem beszélek, hogy kinéztem egy isssteni bordó puha takarót is..) 
Hiába ilyen ez a Pepco, jó árban vannak a cuccok és beszippantja az embert a sok szépség. Nemsoká nyílik újra az Europark, már alig várom, illetve a soroksári Auchan üzletsoron egy Rossman is!

Megjegyzések