Ugrás a fő tartalomra

Hamarosan karácsony...

Két hete írtam utoljára, de gondoltam billentyűzetet ragadok és mesélek egy picit. Szóval az új osztályomon egészen jól érzem magam.
 Értsd úgy, hogy az első pár napban rémes volt, hogy nem tudtam mi hol van, miből van egyáltalán és ez kicsit frusztrált, na de mostanra már jobban megy ez is. 
Jövő héten kezdem ott a harmadik hetem. Sokat hozzátesz a dologhoz, hogy akivel dolgozom nagyon rendes csajszi, meg egy hullámhosszon is vagyunk, illetve a főnökkel sincs semmi gond. Némely vásárló gyp., dehát ez a kerten is pont így volt. 
Arról nem is beszélek, hogy nagyon szuper cuccokat lehet ám ott kapni, elsősorban a kreatív dolgokra gondolok, azok mozgatták meg a legjobban a fantáziámat.

Döbbenet, hogy már november közepe el is múlt, sőt villám gyorsasággal robogunk a következő hónap elé. Nadinnak már összeállítottam egy kis mikulás csomagot, már csak egy egyszerű mikulás zacskóra lesz szükségem. 
Vettem neki egy adventi nyitogatós kalendáriumot, táblás csokit és pár szeletes csokit, még 1-2 mikulás csokit csempészek bele, és pöpec lesz. (remélem). 

Ami a karácsonyt illeti, 24.én dolgozom,de előtte már úgyis készen lesz a fa illetve meg is fogok főzni,mivel a hétvégem előtte ugye szabad lesz.
 Idén először komolyan elgondolkodtam a műfenyőn. Illetve javítok, a fehér műfenyőn. Egyszerűen annyira gyönyörű, már díszítés nélkül is, hogy az csuda. Ha esetleg maradna karácsony után a leárazásokra, akkor komolyan venni fogok egyet jövőre, illetve amit biztosan fogok venni, azok a karácsonyi díszek. Nincs baj az itthoniakkal sem, csak szeretném ha picit változatosabb díszeink lennének. 

Nadin egy játék konyhát fog kapni tőlünk, mióta oviba jár és ott van játék konyha, imád azzal játszani. Szóval remélem nagy lesz öröm.
 Az mellékes hogy fingom sincsen hova fogjuk tenni, mert így is van egy csomó játék ami foglalja a helyet, de megoldjuk. Szeretnék még neki venni egy bevásárlókosarat mini árucikkekkel, ami jó lesz ha kasszásat akar játszani. Illetve van még egy dolgo, egy bazi nagy zöldségekből és gyümölcsökből álló szett, ami a kis konyhájában is jól jöhet.

A héten végre valahára megjött a telefon tokom, amit wish-ről rendeltem. Minimál stílusú (hozzám képest), de nagyon tetszik. Reménykedtem hogy előbb fog ideérni,de sajnos nem. Karácsony előtt már biztosan nem rendelek semmi ilyet, tudom hogy ilyenkor megnövekedik a kézbesítési idő.

Nemis tudom még miről szerettem volna írni..? Jah igen, az időjárás. Nos úgy tűnik végre beköszönt az igazi hideg idő, amit csak azért nem bánok mert így remélem a bacik is kipusztulnak. És volt már 1-2 reggel, amikor ködös volt az idő. Olyan gyönyörű ilyenkor a táj,még itt a városban is.

Asszem most ennyi, sziasztok!

Megjegyzések