Ugrás a fő tartalomra

Szia 2019, hello nyakfájás..

Hát íme az új év első bejegyzése.. 
Éppen vasárnap hajnal van (jan.6) 4 óra. A többiek békésen szunyókálnak, én pedig egyfajta lelki terápiaként leültem a laptop elé egy bögre tejeskávéval posztot írni nektek. 
Vagy igazából magamnak? Nem tudom, hányan szoktátok elolvasni a bejegyzéseket, néha rákukkantok a statisztikákra, de persze látom hogy nem vagyunk sokan. De nem baj, nekem tényleg terápiás hatású, ha 1-1 élményem vagy gondolatom le tudom írni, ilyenkor olyan mintha egy kicsit kibeszélném magam.

Tegnap hóesésre ébredtünk, bentről valóban nagyon szép volt, de amikor kint kocsival csúszkálsz utakon, na az már annyira nem szép, szóval csak óvatosan! 
Voltunk tegnap a Kackac-ban, ez egy játszóház a Kökiben. Nadin nagyon jól érezte magát, olyan jó érzés látni, ahogy jön-megy, csillogó szemekkel rohan csakhogy még egy kört csúszdázhasson. Minden forintot megér a belépő. 
Én sajnos most nem tudtam olyan aktívan részt venni a mókában, ugyanis csütörtök hajnalban egy nagyon rossz mozdulat következtében iszonyatosan meghúztam a nyakam/vállam. Kihívást jelentett a pólóm felvenni, fésülködni vagy akár az övem becsatolni, hiszen annyira merev és kötött volt a nyakam, hogy lefele egy szemernyit se tudtam mozgatni. Az első nap borzalmasan telt. 
Volt már persze, hogy elaludtam a nyakam, stb.. de éreztem hogy ez most egy cseppet komolyabb téma. Percekig álltam aznap reggel a fürdőben, hogy akkor most menjek-e dolgozni, vagy mit csináljak. Tudtam ha megyek, egyrészt nem tudok teljes értékűen részt venni a munkában,másrészt ha 2-3 óra múlva elkezd még jobban fájni, akkor meg jöhetek haza. Így nem mentem.
 Persze ott volt bennem, hogy nagyszerű így kezdeni az évem, betegállománnyal, újabb rossz pont a főnökség felé, de úgy voltam vele, basszus, ez rohadtul fáj, nem tudom tartani a fejem, akkor mégis min gondolkodom?!
 Péntek reggel vergődtem el a háziorvosomhoz táppénzes papírért, na meg gyógyszerekért. Kaptam egy doboz izomlazítót (Mydeton), és egy fura nevű, szteroidos tabit (Rheosolon). -nyilván utóbbi aranyáron..- Napi 3x1 db az adagom.  

Szombat hajnalban ismét sikerült azt a bizonyos rossz mozdulatot kiviteleznem.. (hajrá Kinga, ezaz csak így tovább, ügyike vagy!!)
 A tegnapi napom full szenvedés volt. Már hajnalban be kellett vennem az első kör tablettát, na ez asszem mindent elmond. Kicsit még vissza tudtam aludni, de napközben szinte végig éreztem a nyilaló, húzódó fájdalmat és ez hát hogy is mondjam, enyhén szólva rossz hatással volt rám. Iszonyat nyűgös voltam.. 
A játszóház után tegnap még bementünk a Tescoba, mert sós finomságot akartam sütni és ahhoz kellett sonka és kukorica. 
Minő szerencse hogy betévedtünk, mert a limitált kiadású Glade maxi gyertyából találtam a mogyorós illatút. Hát én nagyon-nagyon megörültem neki, és nyilván vettem is egyet. Most ott díszeleg az asztalunk tetején. 
Tudom, van a Yankee Candle, meg hasonló drága társai, de én egyszerűen képtelen vagyok annyi pénzt ott hagyni gyertyáért. Biztosan sokkal finomabb és változatosabb illatokban van, meghát bazi nagyon ám a teljes kiszerelésű termékek, de ez pont az a kategória, amire azt mondom, hogy ácsi, ezt biztosan kihagyom.

A kis fenyőfánk még mindig áll, nagyon finom az illata. Sajnálom hogy le kell ma szedni, de most van rá idő, és végre a nappalink visszarendeződik az eredeti állapotába. Leszedjük a kis pink műfenyőm is, és az ablakból az aranyos matricákat, de szerintem az ajtón a kopogtatót még ott hagyom. Talán idén ráveszem magam valami kreatív dologra, és én magam fogom elkészíteni.

Így nagyjából ennyit szerettem volna leírni, ma reggel úgy keltem hogy kevésbé fáj a nyakam, remélem ez így is marad, persze a gyógyszereket fogom szedni még. Ja, és holnaptól farmer akció a Lidl-ben, nagyobb méretben is, bízom benne hogy reggel elcsípek még egy darabot az én méretemben.

Megjegyzések