Ugrás a fő tartalomra

Munka, rosszkedv, betegség, 2019 #3-as posztja

Már megint hanyag voltam és 2 hónapja a blog felé sem néztem. Nem akarnék magyarázkodni,bár most mégis azt teszem, de egyszerűen nem volt ihletem/kedvem/időm.  
Történt pár dolog, igazából nem tudom hol kezdjem...? 
A legfontosabb talán, hogy Nadinnak februárban ismét volt középfül gyulladása.. Fél év alatt harmadszor. A kezelőorvos azt javasolta, hogy keressük fel az orvost,aki a gyerket műtötte és vele konzultáljunk. 
Nos, így is tettem egy pénteki szabadnapomon. Felkerestük a doktornőt, aki egy légúti betegségekre "specializálódott" immunerősítő készítményt írt fel, amit most 30 napig kúraszerűen kell szedni,minden reggel étkezés előtt fél órával.Utána 20 nap szünet és ismét egy 10 napos kúra következik. Ősszel újra ismételjük a procedúrát. 

A főnököm hát hogy is mondjam "angolosan" távozott a munkahelyemről, úgyhogy azóta a két kolleganővel visszük az osztályt. Ez nem azt jelenti,hogy nincs főnökünk,sőt... 
Hogy is fejezzem ki magam finoman? Tehát mióta nem a kerten vagyok, azóta egészen egyszerűen nem szeretem amit csinálok. Utálom a csip-csup dolgokat pakolgatni, nem érzem magaménak az osztályt amit csinálok azt nem szívesen csinálom,csak muszájból, nyilván azért hogy ne rúgjanak ki,mert a munkámra szükségem van természetesen. 
Egyébként nincsen semmi a munkában, csak a szokásos dolgok. Egyre többen lépnek ki, sokan a régi dolgozók közül, szerintem kissé elszomorító a helyzet.

Az oviban nagyjából minden rendben, Nadinnak nemsokára meg kell rendelnünk a tortáját. Remélem finom lesz, mert a cukit ahonnan venni "kell" a tortát, nem ismerjük.

Ma vesszük meg az ajándékát, kap egy műanyag házikót, meg egy kismotort, de azt Anyu már megvette neki.

Tegnap Glamour napoztam, elég gyorsan sikerül kikeverdeni a két drogériából, ahol voltam, reggel nyitásra sikerült odaérni. Csak a szokásos tömeg...

Ami a pánikbetegségem illeti, sikerült az egyik gyógyszeremet (amiből reggel kellett egy fél szemet bevennem-szorongáscsökkentő) teljesen elhagynom. Bő egy hónapja nem szedem és bizony meg is éreztem a mellékhatásait.. Sokszor éreztem magam ingerültnek, feszültnek illetve a kedvem is eléggé hullámzó volt. Hozzá teszem az időjárás sem volt kegyes hozzánk, de azért az elmúlt hetekben elég szép időnk van. (jó most pont megint egy esősebb időszak jön nahh..).

Tömören ennyi a sztori, legyetek jók!

Megjegyzések