Ugrás a fő tartalomra

Visszatér minden a normál kerékvágásba..? 2019/4

Szép jó reggelt! 

Május elsején, konkrétan hajnalban írom ezeket a sorokat nektek, egy finom tejeskávé mellett.

Megtartottuk Nadin szülinapját, nagyon örült az ajándékoknak, a torták is finomak voltak. Az oviban is tortáztak egyet a szülinapja apropójából, a gyerek azt mondta "túl bogyós" volt a tortája- akármit is jelentsen ez. 

Húsvét előtt az egész család átesett egy hányós/hasmenős víruson, így az idei nagy húsvéti zaba elmaradt. Kezdte Nadin, aztán jöttem én, és végül Apa. Szerencsére Apa elég gyorsan túlesett rajta, én egy csomót szívtam, napokig a kaja szóra sem tudtam gondolni.. Nadinnak se igen volt étvágya, de azért a szülinapkor pótoltuk a bevitt kalória mennyiséget. 

Voltam egy hét szabin, bár nem éreztem hogy szabin lennék, mert Nadin is itthon volt velem. Elkezdett köhögni, és bár nem volt láza, de úgy voltam vele, ha már úgyis itthon vagyok, akkor maradjon ő is, csak a szülinapján ment be ebédelni és tortázni a többiekkel. 
Azért mivel jó idő volt voltunk játszóterezni, mekizni, csavarogni.
 Az idei első gombócos fagyi is lecsúszott, bár a gyereké a kukában landolt, mert nem ette meg, én meg örültem hogy az enyémet meg bírom enni, na egye fene, ez legyen a legnagyobb bajunk.

Merthogy jelenleg van nagyobb baj is.. Mégpedig az 5 hetes óvodai zárva tartás, ami csak azért baj, mert van konkrétan kettő!! hetünk, amit nem tudunk megoldani. Az óvoda is elég későn köhögte ki h mikor lesz az idei zárva tartás, másik pedig h az ügyeletes ovi bent van a városközpontban és hát így tömegközlekedéssel nem épp egyszerű az ügy, hogy elérjem a buszom. 
Na meg ha nem muszáj, az ember nem viszi idegen környezetbe a gyerekét. Szóval nem tudom mi lesz, de nem is agyalok rajta, mert totálisan felesleges.

Szóval május van végre, a kedvenc hónapom, csak nagyon hamar el szokott telni.
 Na nem azért a kedvencem mert ilyenkor van a szülinapom (jó,kicsit azért is..), hanem ilyenkor általában már mindig jó idő van, itt az anyáknapja hó elején-hó végén pedig gyereknap, na es a nagyobbik Tesómnak meg Anyunak is szülinapja lesz.

 Tesómnak nem lesz nehéz ajándékot venni, Anyunak annál inkább és egyenlőre halvány lila gőzöm sincs, mit találjak ki, aminek örül is, esetleg használja/hasznát veszi. 

Egy biztos, a szülinapi "gázsimból" egy porszívót veszek, a mostani elég "régi"(6 éves talán..), de baromi hangos, el van törve a csöve több helyen na és mivel majdnem mindennap porszívózok, azt hiszem eléggé megkínoztam már szegényt. Ki is néztem egy viszonylag olcsó porszívót, természetesen porzsák nélkülit, úghogy azzal lepem meg magunkat. (ha esetleg maradna pénzem, van tartalékba MAC rúzs ötletem,amit nagyon szeretnék).

Most vasárnap, reggel fél6-ra megyek dolgozni,elég izgi lesz, pláne hogy 04.52-kor jön az első buszom, úgyhogy szednem kell a kis csülkeimet és nem ártana reggelizni meg kávét inni se műszak előtt.

A konyhába vettünk egy új reluxát, dögös pirosat, sajnos a régit ablakpucolás közben szétbarmoltam és kellett helyette egy új alany. Mikor megláttam h az Obiban árulnak pirosat, akkor egyből tudtam h ő lesz a kiválasztott.

Legyetek jók és élvezzétek ezt az egy nap szabadnapot! Tudjátok megtaláltok Instán- redlippiequeen néven, Facebookon pedig Pufifánkocska néven.

Megjegyzések